Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت جام، رستمی در نشستی با عنوان (معرفی صنایع معدنی ، فرصت های شغلی ، چالش ها و راهکارها) که در مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام برگزار گردید گفت: بخشی نگری و نگاه سطحی مانع پیشرفت و توسعه صنعتی شهرستان می شود .

وی اشاره کرد: میتوان الزامات زیست محیطی را رعایت کرد به منابع طبیعی احترام گذاشت و از مواد معدنی این عرصه هم بهره برداری کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان با بیان اینکه نیازمند نگاه توسعه ای مدیران و هم افزایی هستیم خواستار اصلاح برخی از مقررات مربوط به چگونگی بهره برداری از منابع و معادن شد.

رستمی فرماندار شهرستان اشتغال پایدار منطقه را مستلزم توسعه صنعتی و معدنی دانسته و گفت: با قابلیت های معدنی و منحصر به فرد منطقه شاهد شکوفایی صنعتی و تولیدی شهرستان خواهیم بود .

وی همچنین از بهره برداری کامل از کارخانه سیمان غرب آسیا ، سیلیس فراور جام و آذر مینای جام در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است در این نشست خانم مهندس علیرضایی مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان نیز با اشاره به افزایش سرمایه گذاریهای بخش خصوصی در استان و شهرستان به پرسش های دانشجویان نیز پاسخ داد.

خبرنگار: علیرضافیروزی

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری