Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:12:02 GMT

تحریم شعبه فرانکفورت بانک سپه دروغ است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۱۲۹۷

تحریم شعبه فرانکفورت بانک سپه دروغ است

رئیس اداره کل امور بین‌الملل بانک سپه ضمن رد ادعاهای صورت گرفته درخصوص تحریم بانک سپه از سوی آلمان گفت: ارتباط بانک سپه با آلمان با موافقت مسئولان دولتی بانک‌های آلمان رو به گسترش است و طی روز گذشته (جمعه ۲۶ آبان ماه) بالغ بر ۵۲ میلیون یورو نقل و انتقال ارزی در این شعبه انجام شده است.

به گزارش ایسنا، امیر حسینی ضمن تکذیب برخی اخبار از قول یک نشریه صهیونیستی درخصوص تحریم بانک سپه از سوی آلمان اظهار کرد: شعبه فرانکفورت بانک سپه تاکنون بالغ بر ۶۰۷ میلیون دلار انواع خدمات اعتباری و ارزی در این کشور ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانک سپه دارای تعامل خوبی با مقامات بانک‌های دولتی آلمان است افزود: با تعامل خوب به وجود آمده با مقامات بانکی دولت آلمان فعالیت بانک سپه در این کشور رو به گسترش است.

رئیس اداره کل امور بین الملل بانک سپه با بیان اینکه با موافقت و تأیید مقامات بانکی دولتی آلمان، طبق مقررات این کشور، بانک سپه فرانکفورت رئیس شعبه خود را یک ایرانی انتخاب کرده است افزود: روند تعاملات این بانک با بانک های آلمان در حال گسترش است.

وی افزود: شعبه فرانکفورت بانک سپه در آلمان ضمن اتصال به سیستم تارگت ۲ به سامانه پرداخت یکپارچه اروپا (SEPA) نیز متصل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمامی ۳۲ شعبه بانک «ریپابلیک» در نیوجرسی، پنسیلوانیا و نیویورک از روز شنبه یا دوشنبه به عنوان شعبه‌های بانک «فولتون» بازگشایی خواهد شد. قیمت سهام بانک «ریپابلیک»، از کمی بیش از ۲ دلار در ابتدای سال به حدود یک سنت در روز جمعه کاهش یافته است و ارزش بازار آن کمتر از ۲ میلیون دلار شد.

این بانک پنجمین بانک آمریکایی‌ست که ورشکسته می‌شود. سال گذشته ۳ بانک آمریکایی «سیلیکون ولی»، «سیگنیچر» (Signature Bank) در ماه مارس ۲۰۲۳ و «فِرست ریپابلیک» (First Republic Bank) در ماه می‌ورشکست شدند. تعطیلی بانک «سیگنیچر» چند روز بعد از دستور تعطیلی بانک «سیلیکون ولی» اتفاق افتاد. یک هفته پیش از آن هم بانک سیلورگِیت (Silvergate Bank) اعلام کرده بود به طور داوطلبانه بانک خود را منحل می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات