Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از یک میلیون جمعیت دانش‌آموزی پایه دهم در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند و این امر نشان‌دهنده همراه شدن خانواده‌ها و دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر در خصوص وظایف آموزش و پرورش برای ایجاد معرفت درست از مفاهیم ایثار و شهادت در دانش‌آموزن اظهار داشت: ایثار و شهادت از موضوعاتی است که فعالیت در حیطه آن فعالیت درون و برون مدرسه‌ای را می‌طلبد و علاوه بر کتب درسی، بخشی از برنامه‌های این حوزه باید در فوق‌برنامه و تشکل‌ها تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و اردوهای راهیان نور که سال‌هاست اجرا می‌شود با هدف تقویت روحیه ایثار و شهادت در دانش‌آموزان است. فیض اضافه کرد: ما نسبت به وضع موجود در حوزه ایثار و شهادت راضی نیستیم، اما با توجه به امکانات و محدودیت‌ها، تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش،   فیض گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از یک میلیون جمعیت دانش‌آموزی پایه دهم در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند و این امر نشان‌دهنده همراه شدن خانواده‌ها و دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان