Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@03:34:57 GMT

ارسال 20 تن البسه به مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۲۲۲۴

ارسال 20 تن البسه به مناطق زلزله زده

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه پوشاک تهران از ارسال بیش از 20 تن پوشاک از سوی این اتحادیه به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، ابوالقاسم شیرازی با اعلام ارسال بیش از 20 تن پوشاک به مناطق زلزله زده اظهار کرد: آحاد مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف نشان داده اند که در همه شرایط غیرتمند ، استوار و یکپارچه در مقابل مصیبت ها و بلایا از یکدیگر حمایت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه پوشاک ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان افزود: به همت اتحادیه پوشاک تهران و جمعی از اعضای متعهد، در نخستین مرحله بیش از 20 تن البسه و پوشاک متناسب با شرایط آسیب دیدگان توسط کامیون های باری به مناطق زلزله زده اعزام گردید.

شیرازی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت برخی از همکاران عرصه پوشاک خاطرنشان کرد: با هماهنگی هلال احمر ، آماده دریافت و ارسال کمک توسط اعضای مومن و انقلابی اتحادیه هستیم و در راه حمایت از هم وطنان زلزله زده شبانه روز آماده ایم.

رئیس اتحادیه پوشاک تاکید کرد : جمعی از اعضاء اتحادیه پوشاک تهران به صورت خودجوش اقلام و البسه موردنیاز را تهیه و جمع آوری نمودند و به وسیله کامیون های متعدد به مناطق آسیب دیده ارسال کردند که این حرکت جهادی بسیار ستودنی است.

همچنین ابوالقاسم شیرازی ضمن قدردانی از حضور پرشور اعضاء صنف پوشاک خاطر نشان کرد: از اعضاء محترم صنف پوشاک تهران درخواست می گردد برای انعکاس بهتر زحمات و همدردی شما عزیزان در ارسال و اهداء اقلام ضروری و مورد نیاز مردم عزیز و زلزله زده غرب کشور تصاویر مرسولات اهدایی خود را به شماره تلگرام اتحادیه 1005 501 0937 ارسال فرمایند تا در سایت و کانال رسمی اتحادیه پوشاک نمایه شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳