Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:03:41 GMT

جزئیاتی از انیمیشن محمد رسول الله + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۲۶۸۸

جزئیاتی از انیمیشن محمد رسول الله + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سریال انیمیشن محمد رسول الله با موضوعیت زندگی حضرت محمد (ص) - از پنجاه سال قبل از ظهور تا انتهای خلافت حضرت علی (ع) - در یکصد و چهار قسمت برای پخش سراسری و جهانی در مرحله اجرایی قرار دارد. این انیمیشن به تهیه کنندگی کیارش کیانی در استدیو پویانمایی رضوان وابسته به مرکز هنرهای رقومی بسیج ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اهمیت و فرا ملی بودن سریال انیمیشن محمد رسول الله برای اجرای پروژه با نهادهای مختلفی از جمله نهاد رهبری هماهنگی‌های لازم انجام شده است و قرار است این اثر در 104 قسمت 22 دقیقه ای ( در مجموع 2288 دقیقه) در چهار فصل روی آنتن می‌رود.

 طبق اطلاعات منتشر شده بیش از 400 هنرمند در ساخت این سریال فعالیت خواهند داشت . همچنین تکنیک ساخت انیمیشن محمد رسول الله سه بعدی CGI است و یک ژانر ترکیبی از تاریخی_حماسی_طنز و موزیکال خواهد داشت. زمانبندی طرح نیز شامل یک سال پیش تولید، سه سال تولید و یک سال پس تولید خواهد بود.

 در خلاصه یکی از قسمت‌های این سریال آمده است: در شهر آتن هستیم. به قصر امپراتور روم (قیصر) نزدیک می‌شویم. در تالار مجلل قصر،‌یوسنی نیانوس امپراتور بیزانس و وزیرش نشسته‌اند و چندین تن از بزرگان لشگری و کشوری روم مقابل او با احترام ایستادهاند. او از فردی میخواهد که هرچه سریعتر گزارش کاملی از پیشرفت ساخت کلیسای ایاصوفیه در انتاکیه را تسلیم وی کند و....

مراسم افتتاحیه این اثر در روز 15 آذر ماه مصادف با ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از انیمیشن محمد رسول الله

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد