Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با رئیس و مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال و مسئولان سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی دیدار کرد.

طرفداری- مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در نشست با رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل و سرپرست سه باشگاه تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس گفت:

کار بسیار بزرگی برای حفظ سهمیه های باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت و حفظ این سه تیم یک وظیفه ملی نه تنها برای وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بلکه به عنوان یک موضوعی که با حیثیت و هویت فوتبال ملی و علائق میلیون‌ها هوادار این دو تیم سر و کار دارد ، مهم و حیاتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی‌ فر با بیان اینکه قطعا هیچ فرد وطن پرستی از حذف سهمیه تیم های ایرانی در باشگاههای آسیا خوشحال نمی شود، اضافه کرد:

البته این موضوع به این شکل نباید تفسیر شود و این باشگاه ها باید برای پاسخگویی به مطالبات احتمالی باقی مانده سال‌های گذشته هم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد:

مطابق گزارش‌هایی که در اختیار من قرار گرفته است تاکنون هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی توانسته اند اهتمام لازم را در تعیین بدهی و مذاکره با طلبکاران داشته باشند و به آنها تاکید کرده‌ام شفاف سازی و حل این مشکل بزرگ بر جای مانده از گذشته را به عنوان یک دستاورد مهم زمان مدیریت خود بدانید و موظف هستید در مورد ادعاهای دیگر در هر موضوعی مذاکره کنید تا حقی از کسی ضایع نشود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:

حل ریشه ای مشکل بدهی های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را به عنوان کارنامه موفق مدیریتی خود ، فدراسیون فوتبال و مدیران عامل این باشگاهها می‌دانم و انشاالله در آینده مورد قضاوت رسانه ها، مردم و هواداران پرشمار این باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

سلطانی‌ فر ادامه داد:

وزارت ورزش و جوانان و در واقع دولت، فدراسیون فوتبال و باشگاههای استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی و در حقیقت تمام دلسوزان کشور در هر پست و مقامی برای حفظ سهمیه‌های فوتبال کشور و حل اساسی موضوع بدهی ها منطبق با خواست کنفدراسیون فوتبال آسیا کنار هم ایستادند و به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که دیگر این موضوع برای همیشه حل شده و جرائم و تعهدات ناعادلانه این دو باشگاه آبی و قرمز که متاسفانه از گذشته برجای مانده است به آیندگان واگذار نشود.

وزیر ورزش و جوانان با دفاع از عملکرد فدراسیون فوتبال و حفظ جایگاه ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین‌المللی فوتبال گفت:

من به واقع از زحمات فدراسیون فوتبال و مجموعه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای‌گری فوتبال تشکر می کنم و خوشبختانه شفاف سازی صورت گرفته به خوبی قابل راستی آزمایی توسط مراجع نظارتی داخلی وخارجی است و وزارت ورزش و جوانان با تمام توان در کنار هواداران ورزش و فوتبال است و نباید نکته ای برای آنها مغفول باشد و من از مدیران باشگاه‌ها می‌خواهم تمامی پرونده ها در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا که هنوز منجر به صدور حکم محکومیت نگردیده با جدیت دنبال کنند و از این ناحیه ضرری متوجه ورزش و فوتبال کشور نشود.

سلطانی‌ فر از مدیران عامل استقلال و تراکتور سازی و سرپرست پرسپولیس خواست مجموعه حقوقی فعالی را در باشگاه داشته باشند و به خصوص در بخش مالیات‌ها کوتاهی‌های گذشته در تنظیم اظهار نامه های مالیاتی و بدهای سنگین از این دست گریبان این تیم های را نگیرد و تمام مسائل شفاف برای اطلاع عموم و خصوصا رسانه‌ها در این مورد بازگو شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر جلب رضایت هواران فوتبال به عنوان سرمایه‌های ملی ورزش کشور گفت:

تصور می‌کنم جمعیت هواداران سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تقریبا سه چهارم کشور را در برگیرد و تلاش ما در وزارت ورزش و مهدی تاج در فدراسیون فوتبال و مدیران این باشگاه‌ها بایستی جلب رضایت و خشنودی آنها از نتایج و عملکرد تیم های محبوب‌شان باشد.

در این جلسه محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، تاج رئیس فدراسیون، نبی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای، افتخاری مدیر عامل استقلال، آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی و گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور داشتنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است