Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:55:00 GMT

قاتل مرد ۵۹ ساله در منطقه شیرسنگی همدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۳۹۰۸

قاتل مرد ۵۹ ساله در منطقه شیرسنگی همدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه روز ۲۱ آبان ماه ساعت ۹ صبح جسد مرد ۵۹ ساله‌ای در منطقه شیر سنگی همدان کشف شد، گفت: با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات دقیق در این راستا قاتل این مرد در منطقه شیرسنگی همدان دستگیر شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اینکه صبح روز 21 آبان ماه طی تماس مردم با پلیس مبنی بر مشاهده جسدی درون گونی در میدان شیر سنگی همدان اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس گشت کلانتری 15 رسالت در محل کشف جسد حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان بازپرس ویژه قتل همدان و پلیس آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند، افزود: یک بازپرس و اکیپی از پلیس آگاهی پس از حضور خود در سر صحنه پس از بررسی‌های لازم جسد را تحویل پزشکی قانونی دادند.

کامرانی صالح با بیان اینکه این جسد در داخل گونی در بسته‌ای در میدان شیر سنگی همدان کشف شده بود، عنوان کرد: کارگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی استان برای بررسی‌های موشکافانه و تخصصی در سر صحنه موفق به کشف سرنخی از ماجرای قتل شدند.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات، فردی به عنوان مظنون شناسایی شد اظهار داشت: فرد دستگیر شده برای تکمیل تحقیقات و مدارک معتبر به پلیس آگاهی منتقل شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل رساندن مرد 59 ساله اعتراف کرده است، ابراز کرد: متهم علت قتل را تسویه‌حساب شخصی با مقتول بیان کرده است.

کامرانی صالح تأکید کرد: قاتل 32 ساله که مقتول را در پارکینگ خانه خود برای در امان ماندن از سرما پناه داده بود به دلیل سوءظن، با کوبیدن ضرباتی با سنگ مقتول را به قتل رسانده است.

انتهای پیام/

R41405/P1486/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌