Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@10:30:55 GMT

سپاه برای رفع مشکل زلزله زدگان تاآخر پای کار است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۰۸۶

سپاه برای رفع مشکل زلزله زدگان تاآخر پای کار است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تا روزی که مشکلات زلزله‌زدگان حل نشود سپاه و بسیج با تمام وجود برای کمک به مردم زلزله‌زده در کنار آن‌ها هستند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم با بیان اینکه از همان روزهای اول بعد از زلزله کرمانشاه مردم آذربایجان غربی از همه اقوام و مذاهب سر از پا نشناخته بصورت خود جوش برای کمک به زلزله زدگان اقدام کردند افزود: تا به امروز به وسیله ۱۵۰ دستگاه کامیون و تریلر نیازمندی های این مناطق تامین شده و بیش از ۱۰ هزار پتو و ۵۰۰ چادر به منطقه انتقال و توزیع شده است

وی، افزود: تقریبا پس از گذشت ۳ روز از زلزله پایگاهی در ثلاث بابا جانی ایجاد شده و کمک های مردم آذربایجان غربی به این منطقه ارسال شده است و همچنین پایگاه دیگر در منطقه گهواره برای کمک به افراد این منطقه ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: برای بررسی و کمک رسانی به مناطق روستایی این شهرستان ها نیز گروهی برای سرکشی و بررسی نیازمندی های مردم این مناطق اعزام شده است.

سردار خرّم، تصریح کرد: بخشی از نیازمندی های اورژانسی مردم حادثه دیده تامین شده و برای آرامش و تکمیل ساختمان های مسکونی بررسی های لازم صورت می گیرد و هر جایی که نیاز اورژانسی داشته باشد از جمله توزیع چادر، پتو، وسایل گرمایشی، پلاستیک و مواد غذایی به سرعت انجام می گیرد.

وی با اشاره به همدلی مردم استانبا زللزه زدگان غرب کشور افزود: امروز همه مردم ایران برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه یک دل و یکپارچه شده اند و در کنار این مردم هستند و امیدواریم که این امید، اخلاص، ارادت و  همبستگی موجب کاهش بخشی از درد های مردم منطقه کرمانشاه شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با ارزیابی وضعیت منطقه زلزله زده ثلاث بابا جانی و روستاهای اطراف آن گفت: وضعیت این منطقه بهتر از منطقه سر پل ذهاب است و نیروهای امدادی می توانند به هر گونه نیاز مردم را به سرعت پاسخ دهند.

وی خاطرنشان کرد: تا روزی که مشکلات مردم زلزله زده حل نشود، سپاه و بسیج در کنار مردم خواهند بود و با تمام وجود به مردم زلزله زده کمک می کنند چون این مردم زمانی در تامین امنیت منطقه و دفاع از کشور تاثیر گذار بودند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با تأکید بر تسریع در روند امدادرسانی به دلیل شرایط سرد آب و هوایی گفت: تأمین نیازمندی ها سرمایشی و حل مشکلات مسکن با کمک همه دستگاه ها از جمله هلال احمر، بنیاد مسکن، سپاه و بسیج به سرعت انجام گیرد تا مشکلات مردم بیش از این نشود.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

ACD فضای اقتصادی اصفهان را تغییر خواهد داد + فیلم

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز