Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از تجمع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر به مناسبت روز بسیج در تویسرکان خبر داد و افزود: ۷۰ برنامه محوری در این هفته در شهرستان برگزار می‌شود.

سعید سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان ‌اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های بسیج با شعار اعتلای بسیج در 5 محور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این پنج محور را گشت‌های محله محور، صندوق قرض الحسنه، اردوهای جهادی، طرح کرامت و خدمات‌رسانی و امورات اجتماعی عام‌المنفعه عنوان کرد و افزود: هفته بسیج از 29آبان تا 5 آذرماه است.

سعیدی با اشاره به نام‌گذاری اولین روز این هفته با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، گفت: اعزام کاروان راهیان نور خواهران دانش آموز، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری و غبارروبی مساجد از جمله برنامه‌های این روز است.

وی با تأکید بر اینکه روز دوم این هفته، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی نام‌گذاری شده است، گفت: توزیع 16 بسته غذایی، توزیع 40بسته حمایتی، حرس و اصلاح باغات، رونمایی از بازسازی و مرمت مسجد و افتتاح کلاس‌های تربیت اخلاق عشایری از برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از افتتاح مهد قرآنی، برگزاری جشنواره غذا و برگزاری همایش بسیج زیبایی طبیعت در سومین روز از هفته بسیج خبر داد و افزود: این روز با عنوان بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی نامگذاری شده است.

وی بسیج، اندیشه‌ورزی و تولید علم را عنوان روز چهارم این هفته اعلام کرد و افزود: پیاده روی با شعار نه به اعتیاد، سرکشی از شهدای بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدای دهستان خرمرود و یادواره شهدای دهستان میانرود از برنامه‌های این روز است.

سعیدی برگزاری دعای ندبه، میقات صالحین(تشکیل حلقه های صالحین در مصلی نماز جمعه)، برپایی ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌ها و مشاوره حقوقی رایگان در مصلی امام را از برنامه‌های پنجمین روز هفته بسیج اعلام کرد و گفت: بسیج، مسجد محوری و ولایتمداری عنوان نامگذاری شده برای این روز است.

وی به برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس در ششمین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، دولت مقاومت و استکبار ستیزی اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ بسیجیان نیز در 5آذر به مناسبت هفته برگزار می‌شود .

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به این سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه امیدوارم که بسیج الگویی برای مستضعفین جهان باشد، گفت: این فرمایش امام(ره) اکنون محقق شده است.

وی سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است، گفت: به خوبی می‌توان این مهم را درک کرد و دید که حتی در زلزله اخیر نیز این مهم به خوبی احساس می‌شد.

وی با اشاره به ویژه برنامه برای عشایر در هفته بسیج گفت: در استان همدان تنها در شهرستان‌های همدان، نهاوند و تویسرکان بسیج عشایر فعال است که در تویسرکان دو پایگاه عشایری در عین آباد و شاهزید زیر نظر پایگاه شهید مدنی فعال هستند.

سعیدی از ویزیت رایگان بیماران در روستاها در طول هفته بسیج بوسیله بسیج پزشکی خبر داد و افزود: این امر در راستای اعتلای بسیج است.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، گفت: سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در استان بیش از دو برابر شده و میانگین مدت رسیدگی به شکایات به ۴۶.۵ روز رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مجتبی مصباح صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار داشت: این هفته از 5 اردیبهشت ماه آغاز شده و 11 اردیبهشت ماه آخرین روز این هفته است که در این هفته برنامه‌های متعددی در سطح کشور و استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه حسن شروع برنامه‌های این هفته دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب بود که با حضور حدود 500 کارگر از سراسر کشور برگزار شد، ادامه داد: اختتامیه همه این برنامه‌ها در سطح ملی امروز با تجلیل ریاست جمهور از کارگران نمونه، گروه‌های کار و کارفرمایان نمونه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در هفته کار و کارگر در سطح استان کرمان چیزی در حدود 150 برنامه کارگری توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، افزود: علاوه بر آن صدها جشن کارگری نیز را در واحدهای کارگری ما در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امروز برگزاری جشنواره ملی امتنان را داریم، ادامه داد: در این جشنواره از 16 برگزیده حوزه کارگری و کارفرمایی برتر کشوری تجلیل می‌شود که دو نفر از این برگزیدگان از استان کرمان هستند که نشان از پویایی جامعه کارگری استان دارد.

مصباح با بیان اینکه سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان فردا در کرمان برگزار و از کارگران و کارفرمایان نمونه استان با حضور مسئولان استانی تجلیل می‌شود، گفت: کارگران و خانواده‌های آنها بیش از نیمی از جمعیت استان کرمان را شامل می‌شوند .

وی با اشاره به شعار سال، گفت: بر این اساس مبنای کار ما مشارکت بیشتر جامعه کارگری است و تلاش می‌کنیم که تسهیلات و برنامه‌های اشتغال‌زایی استان را به سمت جامعه کارگری و استفاده از مشارکت مردم ببریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و 120 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی داشتیم، ادامه داد: تسهیلات اشتغال‌زایی وزارت کار به 44 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال امسال استان کرمان چیزی در حدود 40 هزار نفر است که 25 درصد آنها باید از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد، افزود: دغدغه ما در استان و حتی کشور در ارتباط با اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار است.

مصباح با اشاره با سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در استان طی دو سال گذشته بیش از دو برابر شده است، گفت: سال گذشته به 4 هزار و 112 پرونده شکایت کارگران از کارفرمایان رسیدگی شده و میانگین مدت رسیدگی به شکایات از 102 روز در سال 1400 به 46.5 روز در سال 1402 رسیده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم