Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:39:29 GMT

چه کسی فرماندار بناب می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۱۳۴

چه کسی فرماندار بناب می شود؟

سی ام آبان ماه آخرین روز کاری فرماندار فعلی بناب است و فرج اللهی بعد از نزدیک به ۳۲ سال خدمت، جای خود را به یک فرماندار جدید و تازه نفس خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، با نزدیکتر شدن به سی ام آبان ماه زمزمه ها و دغدغه های مردم بناب بیشتر شده و تنها سوالی که به ذهنشان خطور می کند این است که چه کسی بعد از فرج اللهی فرماندار بناب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر منصفانه به عملکرد آقای فرج اللهی بنگریم، وی کارنامه درخشانی در شهرستان بناب به جا گذاشته است چرا که قبلا در پست های قبلی در این شهرستان ظرفیتها و توانمندیهای بناب را کاملا شناخته بود.

وی بارها از سوی مسئولان استانی و کشوری مورد تقدیر قرار گرفته است، این در حالیست که استاندار وقت آقای جبارزاده به جهت عملکرد بهتر فرج اللهی حکم مدیریت وی را یکسال دیگر تمدید کرد در حالی که فرماندار بناب در اواخر سال ۹۴ بازنشست شده بود.

حال که طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی قرار است سی ام آبان ماه آخرین روز فرماندار فعلی بناب باشد، دغدغه ها و نگرانی های مردم بناب بیشتر شده و انتظار دارند استاندار محترم فردی توانمند و شایسته را به این پست معرفی نمایند.

هم اکنون شمارش معکوس برای معرفی فرماندار جدید شهرستان بناب آغاز شده است و شنیده ها حاکیست که نام های متفاوتی در برخی محافل مطرح می شود و حتی در برخی محافل نیز از حرکات چراغ خاموش برای تصدی این پست مطرح است.

پیش‌بینی اینکه چه کسی سکان فرمانداری را بدست می گیرد کمی دشوار به نظر می‌رسد، اما نکته ای که می بایست در این راستا مد نظر قرار گیرد این است که مسئولیت فرمانداری باید به دستان کسی سپرده شود که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان شناخت کافی داشته باشد و در عین حال به دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این منطقه توجه ویژه ای داشته باشد.

قبل از تصمیم‌گیری و انتخاب فرماندار نکته ای که می بایست در این راستا مد نظر استاندار محترم قرار گیرد این است که نباید فردی کم سابقه در این پست استفاده شود، با انتخاب فردی با تجربه می توان شهرستان را در راستای مدیریت بهتر پیش برد.

جبارزاده استاندار وقت چند ماه گذشته در مراسم افتتاح پروژه های کشاورزی بناب، این شهرستان را شهر کار و تلاش عنوان کرد، واقعیت این است که این عنوان را فقط برای این شهرستان می توان به کار برد، چرا که بناب از نظر تولید و اشتغال، صادرات و گردشگری حرفی برای گفتن دارد.

بنابراین مردم زحمتکش شهرستان بناب قطعاً در انتخاب مدیر برای شهرستان بیشتر دنبال فردی اجرایی در مدیریت این شهرستان هستند لذا مسئولان امر می بایست در انتخاب فرماندار برای شهرستان ملاک انتخاب را منافع شهرستان در نظر بگیرند نه منافع جناح سیاسی، یا فرد خاص.

از این رو انتخاب فردی برای مدیریت یکی از شهرستان‌های مهم اقتصادی و دانشگاهی استان که سابقه درخشان و کارنامه قابل قبولی دراکثر بخش‌ها داشته است؛ قطعاً این مسیر را هموار خواهد کرد و این گزینش و انتخاب انتظار و مطالبه جدی مردم شهرستان بناب از نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان‌شرقی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: از ۲۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴ نقطه در شهرستان ارومیه قرار دارد که تاکنون ۹ نقطه از این نقاط رفع یا آشکارسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری، امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ارومیه ضمن اشاره به رشد محسوسی که در حوزه راهداری در دوره مدیریت جدید اداره کل راهداری صورت گرفته است به بررسی چالش‌ها، برنامه‌ها، مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل‌و نقل شهرستان پرداخت.

وی افزود: تعداد یک میلیون و ۴۰ هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان در شهرستان ارومیه ساکن هستند که نیاز است توجه جدی برای حل مشکلات راه‌های اصلی و فرعی آن شود.

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان‌غربی در ارومیه واقع شده است، گفت: بیشترین تعداد راه‌های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد، همچنین ارومیه تنها شهرستان استان است که با دو کشور مرز مشترک دارد و نیاز است توجه ویژه‌ای در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده، قابل تقدیر است.

عماری ادامه داد :۱۹ مصوبه از ۳۸ پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار برای بخش‌های پنج‌گانه ارومیه است که تاکنون این پروژه‌ها ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: از ۲۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴ نقطه در شهرستان ارومیه قرار دارد که تاکنون ۹ نقطه از این نقاط رفع یا آشکارسازی شده است.

کد خبر 749963

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب