Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@08:16:06 GMT

میزان غلظت آلاینده‌ها در مشهد افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۴۸۸۲

میزان غلظت آلاینده‌ها در مشهد افزایش می یابد

یحیی قائنی پور مدیر کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی درباره وضعیت هوای مشهد در 28 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: فردا وضعیت جوی در مشهد پایدار است و پیش بینی می‌شود آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد باشد. حداقل دمای اول وقت فردا صبح 2 درجه پیش بینی شده است که تا 18 درجه بالا رفتن دما قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: شرایط جوی‌مان فردا مناسب است ولی پیش بینی می‌شود افزایش آلاینده‌ها را داشته باشیم و هوای مشهد در حد ناسالم خواهد رسید و از لحاظ آلاینده‌ها شرایط را ناسالم پیش بینی می کنیم و از لحاظ جوی وضعیت پایداری را خواهیم داشت.

قائنی پور خاطر نشان کرد: امروز هم وضعیت جوی آسمان صاف تا کمی ابری، وضعیت پایدار است و میزان غلظت آلاینده‌ها در فضای شهر 92 است و در شرایط جوی سالمی هستیم که متاسفانه فردا به بالای 100 خواهد رسید.

وی در پایان به زوار حرم امام رضا توصیه کرد حتما مردم لباس گرم همراه خود داشته باشند.

روز یکشنبه 28 آبان ماه شهادت حضرت امام رضا (ع) است که از روزهای قبل کاروان های زائر امام هشتم پیاده روی به سمت حرم مطهر ایشان را آغاز کرده اند.

خبرنگار :ندا فراهانی

وضعیت جوی پایدار مشهد 28 ابانماه یحیی قائنی پور مدیر کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری