Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@23:42:32 GMT

برانکو در مورد جذب دژاگه تصمیم می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۰۳۶

محمد رضا حاج بیگی درباره وضعیت مدیرعاملی طاهری اظهار کرد: طاهری عازم مشهد شده است و بعد از بازگشت به تهران در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان تکلیف مدیرعاملی اش در پرسپولیس مشخص می شود.

جدایی طاهری از پرسپولیس هنوز قطعی نشده است

او درباره ابراز بی اطلاعی طاهری از جلسه با وزیر ورزش و جوانان بیان کرد:  طاهری باید به دیدار وزیر ورزش و جوانان برود تا تکلیف مدیریتش در این باشگاه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال طاهری باید مشخص کند که حاضر به ادامه همکاری با پرسپولیس است یا اگر دوست ندارد برگردد باید استعفا بدهد. تا زمانی که وزیر ورزش و جوانان استعفای طاهری را قبول نکند جدایی او از پرسپولیس قطعی نمی شود.

حاج بیگی درباره قانون سازمان بازرسی کشور مبنی بر ممنوعیت قانون استفاده از بازنشستگان تصریح کرد: به هر حال قانون منع استفاده از بازنشستگان به همه ارگانها  ابلاغ شده  و طاهری هم با این مشکل مواجه است. اگر راهکاری برای استفاده از بازنشسته ها وجود داشته باشد در آن صورت وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت طاهری را در باشگاه پرسپولیس می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان تاکنون مذاکره ای با گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس نداشته است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره گزینه های جانشینی طاهری در مدیریت پرسپولیس گفت: تا جایی که اطلاع دارم وزیر ورزش و جوانان تاکنون مذاکره ای با گزینه های مدیرعاملی نداشته  چرا که جدایی طاهری هنوز قطعی نشده است. به هر حال لطف دوستان بوده است که مرا جزء گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس قراردادند اما صحبتی با من در این مورد نشده است.

او درباره تمدید مهلت مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس اظهار کرد: به هر حال همه چیز به بازگشت یا جدایی طاهری بستگی دارد و اگر طاهری به پرسپولیس بازنگردد در آن صورت وزیر ورزش و جوانان در مورد مدیرعاملی تیم ما تصمیم می گیرد.

برانکو در پرسپولیس ماندنی است

حاج بیگی درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد سرمربی سابق خود را تمدید کرده است، براین اساس به طور حتم برانکو در تیم ماندنی می شود.

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز شاکیان زیادی دارد، تصریح کرد:  بدهی های قطعی را تعیین تکلیف کردیم اما لیستی از بدهکاران ما در فدراسیون فوتبال وجود دارد که هنوز میزان طلبشان مشخص نیست. به هر حال اگر فدراسیون فوتبال ابلاغ کند آن بدهی ها را پرداخت می کنیم.

مشکلی با علی دایی برای حل بدهی اش نداریم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره طلب میلیاردی دایی اظهار کرد: دایی یکی از بزرگان پرسپولیس است و علاقه زیادی به تیم سابق خود دارد. به هر حال مشکلی با دایی نداریم و با توافق طرفین بدهی دایی را پرداخت می کنیم.

 حاج بیگی درباره محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس بیان کرد: امیدوار هستیم که با مدارک ارائه شده بتوانیم محرومیت نقل و انتقالاتی خود را لغو کنیم. به هر حال این محرومیت حق باشگاه نبود و باید این مشکل حل شود.

برانکو در مورد جذب دژاگه تصمیم می گیرد

او درباره شایعه جذب اشکان دژاگه گفت: دخالتی در مسائل فنی نمی کنیم و برانکو در مورد جذب بازیکنانی همانند دژاگه تصمیم می گیرد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: حامی مالی سابق پولی به باشگاه نداده است و سامانه پیامکی مقداری پول به حساب باشگاه واریز کرده که قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد