Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد این باشگاه در ورزشگاه اختصاصی خودش میزبان مسابقه هفته سیزدهم برابر سپیدرود رشت خواهد بود.

 

متن این نامه به شرح ذیل است.

ریاست محترم سازمان لیگ برتر فوتبال ایران
برادر ارجمند جناب آقای بهاروند

« با توجه به شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز و فشردگی برنامه مسابقات و تمرینات سایر تیم‌ها در این استادیوم، امکان برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی در این استادیوم وجود ندارد؛ لذا با توجه به معرفی ورزشگاه اختصاصی باشگاه به عنوان استادیوم جایگزین مسابقات خانگی و برگزاری بازی‌های نیم فصل نخست فصل گذشته در این استادیوم، بدینوسیله اعلام می‌گردد باشگاه تراکتورسازی خواستار برگزاری مسابقه خانگی مقابل سپیدرود رشت در هفته سیزدهم لیگ برتر مورخ سوم آذرماه در ورزشگاه اختصاصی خود می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


با تشکر

 

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران

تین نیوز

ترافیک تهران گلوگاه هایی دارد که در  صورت رفع شدن می توان به کاهش قابل توجه راه بندان ها امیدوار بود؛ از جمله احدث یک اتوبان با هزینه 5 هزار میلیارد تومان که 3 میدان و دو بزرگراه را به هم متصل می کند.

شهرداری تهران در راستای برطرف کردن مشکل ترافیک ، پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد که به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اجرای این پروژه‌ها کاهش محسوس ترافیک را در معابر بزرگراهی  خصوصا در غرب پایتخت شاهد خواهیم بود.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با «ایران» درباره این پروژه‌ها توضیح داد: بزرگراه یادگار امام(ره) از شمال غرب تهران آغاز و پس از گذر از محله‌هایی نظیر سعادت آباد، شهرک قدس، مرزداران و خیابان آزادی به میدان جی منتهی می‌شود. پروژه تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، آن را به بزرگراه آزادگان وصل می‌کند تا سیر کاملی در غرب پایتخت برای تخلیه بار ترافیکی صورت گیرد و به همین علت در میدان جی، پروژه شاخه بزرگراه یادگار امام(ره) پس از یک دوره توقف عملیات عمرانی، در دوره ششم مدیریت شهری از سر گرفته شده است.

حق‌بین با بیان اینکه پروژه مذکور، میدان جی، میدان فتح، بزرگراه فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید را دربرمی‌گیرد، افزود: هزینه انجام عملیات عمرانی کلان‌پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به بزرگراه آزادگان بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان است. البته وجود معارضان متعدد تأسیساتی، نهادی و ملکی از دلایل پیچیدگی و توقف پروژه بوده است.

به گفته او، تلاش‌ها برای اتصال بزرگراه یادگار امام به آزادگان از دو جبهه در حال انجام است و بر همین اساس، فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در جنوب این پروژه، محدوده بزرگراه آزادگان افتتاح شده و فاز بعدی هم در حال عملیات عمرانی است تا به آزادگان وصل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد پلیس راهور پایتخت، کاهش محسوس ترافیک در غرب تهران بویژه محدوده میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و تا حدودی بار ترافیکی کنونی بزرگراه شهید چمران و نواب، از دیگر آثار بهره‌برداری از این پروژه است.

اتصال میدان جی به میدان فتح با تونل

حق‌بین با تأکید بر این نکته که برای حدفاصل میدان جی تا میدان فتح، تونلی به طول ۳۵۰ متر طراحی شده و در دستور ساخت است، گفت: پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به بزرگراه آزادگان از اولویت‌های عمرانی دوره ششم مدیریت شهری است و نظارت‌ها بر استمرار عملیات عمرانی و رفع چالش‌های اجرایی آن ادامه دارد. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: برای تکمیل این پروژه، شهرداری تهران با ارتش، وزارت دفاع و آموزش و پرورش توافق‌های مهم و اثرگذاری داشته و بر این اساس، گشایش‌های مهمی برای اجرای عملیات عمرانی در محدوده میدان جی و میدان فتح ایجاد شده است. حق‌بین گفت: پروژه تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی غرب تهران در این دوره مدیریت شهری است و شامل روگذرها و زیرگذرهای متعددی است. به‌عنوان مثال در منطقه میدان فتح یک تقاطع سه سطحی شامل پل، میدان و زیرگذر پیش‌بینی شده و در حال احداث است. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره تکمیل بزرگراه شهید بروجردی نیز توضیح داد: فاز یک بزرگراه شهید بروجردی به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر فاز دو آن از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در دست اقدام است. کمربندی جنوب شرق و شرق تهران پس از سال‌ها شکل می‌گیرد

حق‌بین افتتاح فاز نخست آزادراه شهید شوشتری در شرق تهران را در سال‌جاری یکی دیگر از کلان‌پروژه‌های شهرداری تهران در جنوب شرق تهران عنوان کرد که با کاهش محسوس بار ترافیکی بزرگراه بسیج، به نوعی کمربندی جنوب شرق و شرق تهران را پس از سال‌ها شکل خواهد داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی