Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی غیاثی ندوشن روز شنبه در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر و پایگاه اینترنتی جشنواره ملی نقاشیخط آیات در یزد افزود: ثبت نام و پذیرش تصویر آثار هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره از 13 آبان ماه آغاز شده و تا 12 بهمن ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه نتایج اولیه انتخاب آثار 22 بهمن در پایگاه اینترنتی جشواره به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

yazdq.ir اعلام می شود ادامه داد: آخرین مهلت تحویل اصل آثار راه یافته مرحله نهایی به دبیرخانه جشنواره پنجم اسفند و زمان اعلام نتایج مرحله نهایی 10 اسفند ماه است.
غیاثی ندوشن مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را ترویج و اشاعه فرهنگ کلام نور، الگوسازی و تبیین فرهنگ متعالی قرآن با استفاده از هنر به خصوص رشته نقاشیخط عنوان کرد و گفت: شناسایی و تقدیر از هنرمندان برجسته نقاشیخط کشور در حوزه قران و عترت و گسترش فعالیت‌ های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط از دیگر اهداف این جشنواره است.
این مسئول مهمترین موضوع های این جشواره را سیره ائمه اطهار (ع)، صلح جهانی، برادری و مساوات، وحدت، خانواده، مهجوریت قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عفاف و حجاب، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، قصه ‌های قرآنی و اسماء الحسنی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه آثار این جشنواره با شیوه‌ های بداهه، ترسیمی و ترکیبی تولید می شود گفت: این جشنواره در سه بخش غیررقابتی، رقابتی و ویژه برگزار می شود که بخش غیررقابتی ویژه اساتید مدعو، بخش رقابتی شامل موضوع های جشنواره و بخش ویژه مربوط به آثار مرتبط با سوره مبارکه واقعه است.
وی اضافه کرد: به نفرات برتر این جشنواره به ترتیب 30، 25 و 20 میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می شود و پنج هنرمند برگزیده دیگر نیز هر یک 10 میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد.
غیاثی ندوشن گفت: نمایشگاهی از آثار این جشنواره نیز از 17 تا 24 اسفند ماه در محل گنجینه فرهنگ و هنر یزد برپا خواهد شد.
علی تن معاون جشنواره ‌ها و نمایشگاه ‌های معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: جشنواره‌ های سراسری قرانی آیات در قالب 11 جشنواره در کشور در حال برگزاری است که استان یزد میزبانی بخش نقاشیخط عهده دار شده است.
در این نشست حکم نصرالله افجه‌ ای هنرمند برجسته نقاشیخط کشور به عنوان دبیر هنری دومین جشنواره ملی نقاشیخط آیات در یزد اهدا و از پوستر و پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.yazdq.ir رونمایی شد.
7532 / 6197 خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان