Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فرانسه جمعه شب به نقل از وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی گزارش کرد: در صورتی که کارگران در روز شنبه به عنوان روز رسمی یهودی، دست از کار نکشند، از سمت خود کناره گیری می کند.

به گزارش ایرنا، «یعقوو لیتزمن» به عنوان یکی از رهبران حزب اتحاد یهودیت توراتی در کابینه ائتلافی اسرائیل ای بعد از ظهر جمعه در بیانیه مدعی شد: اشتغال کارگران در روز شنبه در راه آهن ضربه سنگینی به قداست این روز مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیتزمن تاکید کرد: اگر کارگران روز جمعه به اشتغال خود ادامه دهند، روز یکشنبه به عنوان نخستین روز کاری، از سمت خود کناره گیری می کنم.
«حاییم کارتز» وزیر کار رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات همکار خود پیشنهاد کرده است که کارگران غیر یهودی اجازه اشتغال در روز شنبه را داشته باشند و از مسئولان اسرائیلی خواست از هرگونه اختلاف سیاسی خودداری کنند.

استعفای وزیر بهداشت دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی می تواند به بحرانی دیگر در کابینه ائتلاف بنیامین نتانیاهو منجر شود.

13 کرسی از مجموع 66 کرسی کابینه ائتلافی نتانیاهو از دو حزب دینی شاس و اتحاد یهودیت توراتی است.

فرد یهودی در روز شنبه باید از هر آنچه که او را از یاد خدا غافل می کند، پرهیز نماید و بنابراین باید از کار کردن و آتش روشن کردن ـ حتی برای پخت و پز و گرم شدن ـ خودداری کند. یهودی همچنین در روز شنبه نباید سفر کند و بیش از نیم مایل راهپیمایی کند؛ نباید پول خود را خرج کند و یا از کسی پول دریافت کند و نباید چیزی بنویسد که این نیز حرام است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، فاجعه انسانی را در غزه ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی یهودی‌ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6091359

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • خودروی وزیر تندرو اسرائیلی چپ کرد / عبور از چراغ قرمز
  • خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است