Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@04:59:54 GMT

سامانه بارشی وارد استان لرستان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۶۲۹

سامانه بارشی وارد استان لرستان می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت: سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه وارد استان لرستان می‌شود و آغاز یخ‌بندان‌های پائیزه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد محمدناصر هاشمی عصر امروز در جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه وارد استان لرستان می‌شود که با افزایش ابر و رطوبت همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز دوشنبه بارش‌های پراکنده‌ای را در سطح استان خواهیم داشت و اوج بارش‌ها از اواسط روز سه‌شنبه تا روز چهارشنبه است.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان بابیان اینکه مقدار بارندگی‌ها 24 ساعت است عنوان کرد: اوج بارش‌ها در مناطق جنوبی استان ازجمله پل‌دختر، رومشکان و قسمتی از شهرستان کوهدشت است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها بیش از 15 تا 20 میلی‌متر در شهرستان‌های جنوبی و خرم‌آباد باشد و در سایر شهرستان‌ها بین 10 تا 15 میلی‌متر خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: دمای هوا نیز کاهش می‌یابد و در اکثر مناطق استان به‌ویژه مناطق شمالی ازجمله سلسله و دلفان دما زیر صفر می‌شود و آغاز یخ‌بندان‌های پائیزه خواهد بود.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا