Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر اینکه مردم محبت کنند خودشان با خودرو به سمت مناطق زلزله زده حرکت نکنند، گفت: اقلامی که الان در مناطق زلزله زده نیاز داریم عمدتاً نایلون برای روی چادرها، چراغ والور و پتو است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، هوشنگ بازوند استاندار استان کرمانشاه، در مورد آخرین نیازهای مردم زلزله‌زده در این استان گفت: اقلامی که الان نیاز داریم عمدتاً نایلون برای روی چادرها، چراغ والور و پتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم محبت کنند اقلام اهدایی خود را تحویل دهند و خودشان با خودرو به سمت مناطق زلزله زده حرکت نکنند زیرا باعث ترافیک و شلوغی می‌شود و مدیریت سخت خواهد شد و حتی باعث می‌شود که این اقلام درست به دست مردم نرسد.

بازوند خاطرنشان کرد: مردم عزیز کشورمان اقلام خود را می‌توانند به هلال‌احمر و یا سوله‌های نظامی در مسیرهای منتهی ارائه دهند و مسئولین نیز آنها را راهنمایی خواهند کرد و شک نکنند که این اقلام به دست زلزله‌زدگان خواهد رسید.

استاندار کرمانشاه در مورد تمهیدات صورت گرفته به منظور مقابله با مشکلات متاثر از کاهش دما برای زلزله‌زدگان، بیان داشت: همین اقلام برای جلوگیری از سرما است. اینها نیازهای دوره اسکان موقت است زیرا ما از دوره اسکان اضطرار عبور و وارد اسکان موقت شده‌ایم تا ان شاء الله پس از آن وارد اسکان دائم شویم.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است