Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علمدار فروغی  اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه جمعیت هلال احمر خوانسار در جمع‌آوری کمک به مردم زلزله‌زده این مناطق آمادگی لازم را انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا در سطح میادین و ورودی‌ شهر 7 پایگاه جمع‌آوری کمک به مردم زلزله‌زده غرب کشور بر پا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: تا کنون هزار و 800  عدد پتو، البسه گرم، اقلام خوراکی شامل برنج، عسل، کنسروجات مختلف، نان، تخم مرغ جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه هزار و 800 بطری آب معدنی و 6 هزار و 500 قرص نان اهدا شده است، بیان داشت: از سوی خیرین 7 میلیون و 250 هزار تومان وجه نقد نیز برای کمک به مردم پرداخت شده است.

فروغی با بیان اینکه شهروندان خوانساری کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال‌احمر واریز کنند، گفت: تا کنون کمک‌های مردمی شهرستان خوانسار به  مردم زلزله‌زده غرب کشور در قالب 7 محموله ارسال شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار از مشارکت مردم انسان دوست خوانسار قدردانی کرد و گفت: مردم خوانسار در ادامه حرکت خود اقلامی مانند لوازم التحریر، چادر، عروسک نو، شال گردن  و  پتو کمک‌ کنند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: دیشب تماسی مبنی بر مفقودی ۲ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات شاه حسن به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد، که بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر اسفراین به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان طی جستجوی پنج ساعته، ۲ نفر مفقودی را پیدا کردند و به خانواده آنها تحویل دادند.
شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا