Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین سنتی خطبه‏‌ خوانی شب شهادت حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آئین سنتی خطبه‏‌ خوانی شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور با شکوه خدام بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این آیین که با حضور تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه مشهد و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و خدام بارگاه منور رضوی برگزار شد، بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در حالی که لاله شمع های فروزان در دست داشتند همزمان با نوای یااباالحسن گرداگرد صحن انقلاب از پیشاپیش دیگر خدام به آرامی گذشتند و به آنان شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، قرائت خطبه ویِژه شب شهادت حضرت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)  و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم به صورت مستقیم از شبکه‌‏های یک، سه و سیمای خراسان رضوی پخش شد و دل‎های عاشقان و شیفتگان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در سراسر کشور را به صحن انقلاب حرم مطهر رضوی پیوند زد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت