Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: آقای گودرزی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان فارس از مرکز جامع توانبخشی و مرکز نگهداری معلولین ذهنی در شهرستان لامرد بازدید کردند و ضمن بیان نقطه نظرات درخصوص تغییرات فیزیکی مرکز جامع توانبخشی، قول مساعد در پیگیری تجهیز مرکز جامع توانبخشی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی لامرد تصریح کرد: ساخت مرکز جامع توانبخشی و مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولین ذهنی در دو مجموعه مجزا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به همت خیراندیش بومی از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تلاش داریم این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

کاظم زاده با بیان اینکه ۲۶۰۰ معلول تحت پوشش بهزیسیتی لامرد هستند، گفت: مرکز جامع توانبخشی و مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین ذهنی از دو پروژه های اولویت دار اداره بهزیستی شهرستان است چرا که معلولین برای کار درمانی، فیزیوتراپی و  گفتاردرمانی و... مجبور بودند به شهرهای دیگر مراجعه کنند و هزینه های زیادی بابت دریافت خدمات توانبخشی فوق به خانواده های معلولین تحمیل می‌شد و کمک زیادی با راه اندازی این مراکز به معلولین خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  مجوز مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین ذهنی در حال پیگیری است، اضافه کرد: موسسه خیریه سینا در ارزیابی کارشناسان بهزیستی فارس از درجه دو به درجه یک ارتقاء یافت و ان شاالله به زودی مجوز حرفه آموزی معلولین جهت آموزش حرفه های متناسب با بازار کار  جهت اشتغال معلولین بالای ۱۵ سال  برای مرکز سینا صادر می شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری