Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-03@00:11:13 GMT

به توپ بسته شدن توئنته توسط یاران گوچی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۷۳۱

به توپ بسته شدن توئنته توسط یاران گوچی

به گزارش"۱۱نیوز"؛ امشب (شنبه) تیم هیرنوین در بازی خارج از خانه هفته دوازدهم اردویژه هلند برابر توئنته به پیروزی غیرمنتظره و پرگل 4 بر صفر دست یافت. گل‌های این تیم در دقایق 24، 33، 61 و 88 به ثمر رسیدند. رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی که در ترکیب اصلی تیم هیرنوین به میدان رفته بود در دقیقه 65 جای خود را به ورمان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است تیم هیرنوین با احتساب پیروزی امشب 18 امتیازی شد و به رده هفتم جدول اردویژه هلند صعود کرد. برچسب ها: رضا قوچان نژاد ، ۱۱نیوز ، هیرنوین ، به توپ بسته شدن توئنته توسط یاران گوچی

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم

مارک روته، نخست وزیر مستعفی هلند روز جمعه به ترکیه سفر کرد و با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار و قرارداد‌هایی را امضا کرد.

پس از پایان گفتگوها، ️ اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد. با این حال، آنچه از تصاویر بر می‌آید به نظر می‌رسد اردوغان فراموش کرده است که دست دهد.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، روته به امید جلب حمایت ترکیه برای تصدی پست ارشد در ناتو، از ترکیه دیدن کرده است.
شبکه تلویزیونی ملی هلند و خبرگزاری سی‌ان‌ان پیشتر گزارش دادند که «مارک روته» نخست‌وزیر هلند، پس از فروپاشی دولتش بر سر سیاست مهاجرت، اعلام کرد که از رهبری حزب حاکم این کشور کناره‌گیری کرده و سیاست را ترک خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ۲۶ آوریل با نخست وزیر هلند در استانبول ملاقاتی انجام داده بود

ترکیه به سایر اعضای پیمان آتلانتیک شمالی ناتو اطلاع داد که از نامزدی مارک روته در پست منشی عمومی جدید این سازمان حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در قوچان 
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند