Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم در این مراسم که با سخنرانی سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران همراه بود، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار قم و سردار فضلی، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید استان قم و جمعی از خانواده های شهدا و روحانیون و مردم شهیدپرور قم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آغاز این یادواره که هم زمان با شب شهادت امام رضا(ع) برگزار شد، همراه با اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان بود.در حاشیه این یادواره مادر شهید زین الدین با اشاره به زندگی این شهید شاخص استان قم عنوان کرد: وی در سن 22 سالگی فرماندهی عملیات را عهده دار شد و در مدت 5 سال شبانه روز در جبهه های حق بر علیه باطل می جنگید و از کشورش دفاع می کرد، ما نیز در پشت جبهه همراهیشان می کردیم.وی تصریح کرد: وی از کودکی نبوغ و استعداد ی بالایی در درس خواندن داشت و در احساس مسئولیت و احترام نسبت به والدین و مشارکت در منزل زبان زد بود.مادر شهید زین الدین بیان کرد: شهید زین الدین در جریان انقلاب در کنار پدر به توزیع اعلامیه می پرداخت و وقتی مغازه حاج آقا سنگری برای مبارزه با شاه شده بود، شهید زین الدین به شجاعت در این راه قدم برمی داشت.وی اظهار داشت: حضور در نماز جماعت از ویژگی های مهم شهید بود و بسیاری از هم رزمان خود را به نماز اول وقت تشویق می کرد.این مادر شهید گفت: وی در دوران دبیرستان گرایش‌های سیاسی پیدا کرد و با آیت الله مدنی روابط نزدیکی داشت و با اینکه رتبه خوبی را در کنکور به دست آورد به واسطه همراهی با پدر در مبارزات، دست از تحصیل برداشت.وی عنوان کرد: شهید مهدی زین الدین در ۲۷ آبان ۱۳۶۳ همراه با برادرش به منظور شناسایی منطقه ای از کرمانشاه به سوی سردشت در حال حرکت بود که با گروه‌های مسلح جدایی طلب درگیر و به شهادت رسید.مادر شهید زین الدین خاطرنشان کرد: خواسته شهدا ایستادگی در مسیر ارزشها است ما هیچ گاه شهدا را از یاد نخواهیم برد.وی بیان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی و با ابزارهای مختلف در صدد انحراف جوانان است مبادا از ارزش های انقلابی و اسلامی به واسطه تبلیغات سوء دشمنان غافل شویم.لازم به ذکر است مداحی شالبافان، اجرای یک آیتم نمایشی و رونمایی از کتاب شعر 30 نفر از شهدای استان قم و جلد نخست از عملکرد لشکر علی بن ابیطالب(ع) در جنگ تحمیلی از جمله برنامه های این یادواره بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض

ضرغامی با انتشار عکسی از علی مطهری در کنار مادرش، به سالگرد شهید مطهری واکنش نشان داد.   عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سالگرد شهادت شهید مطهری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   ‏سالگرد مطهری به سکوت گذشت ‏مطهری اثر خنثی ندارد، همه‌اش نیاز روز است. ‏به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود، تا حرف سبک نزند، می‌گفت اساس دین «محبت» است. ‏ «هل الدین الاالحب». ‏امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند! ‏گسل، عمیق است.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید