Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در مراسم بزرگداشت زنان شهیده شهرستان بوکان که در راستای کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت مصیبت وارده بر اثر زلزله اظهار داشت: از خداوند منان می‌خواهیم که ما را در کم کردن آلام هموطنان یاری دهد و به مصیب زدگان صبر و به مصدومان سلامتی عطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی افزود: ما باید از این حوادث عبرت بگیریم چون کسی از فردای خود خبر ندارد و اگر قرار است قدر همدیگر را بدانیم همین امروز قدر همدیگر را بدانیم و به فردا واگذارش نکنیم.

وی بیان کرد: خداوند انسان را دارای دو بعد مادی و معنوی آفریده و انسان مختار است که راه سعادت خود را انتخاب کند و می‌تواند انتخاب کند که بکشد و ظلم کند یا این که به مصدومان کمک کند و جان خود را در راه وطن و همنوعان خود بدهد.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: اگر ماشینی یا چیزی خراب شود آن را پیش سازنده‌اش می‌برند تا علت خرابی و نقص آن را پیدا کنند اما وقتی ما انسان‌ها خطایی می‌کنیم به پیش سازنده خود نمی‌رویم و به خود نمی‌آییم، چرا عده‌ای از فقیری دارند می‌میرند و عده‌ای از پرخوری دارند می‌میرند آیا نعوذ بالله خداوند عده‌ای را سرمایه دار آفریده و عده‌ای را فقیر،  یا این که ما خود را اغفال کرده‌ایم اما امروز در دنیا از همه چیز به جز خداوند خبر است و از رحمت و مهربانی خداوند پیزی گفته نمی‌شود.

فرمانده سپاه بوکان گفت: واقعیت این است که ما با مسلمانی خود رو راست نیستیم و باید تکلیف خود را مشخص کنیم و اگر مسلمان هستیم رفتار و گفتار و کردار و مدیریت ما باید بر اساس قرآن و سنت و منابع اسلامی باشد چرا زندگی ما پر از استرس و اضطراب شده است البته بیشتر بعد مادی مد نظر است چه آن‌هایی که دارند و چه آن‌های که ندارند چون زندگی بشری کلا مضطرب شده به طوری که به ۱۷ میلیون یمنی نمی‌گذارند آب برسد در ضایعه‌ای هم که در کشور ما به وجود آمده بی عدالتی وجود دارد که نباید وجود داشته باشد.

سرهنگ رحیمی افزود: پیشرفت دنیا در اسلام و توسط مسلمانان است اما ما در مدیریت دچار گرفتاری شده‌ایم و هیچ وقت منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح نداده‌ایم و همیشه دنبال منافع شخصی بوده‌ایم و ربطی به این مسئول و آن مسئول نداشته همه دنبال منافع شخصی بوده و همه دولت‌های این مملکت برخاسته از همین مردم هستند ولی از این قید رها شویم.

وی با بیان کشور ما از اول انقلاب اسلامی در محاصره اقتصادی است اظهار داشت: ما در تمامی جنبه‌هایی که نیاز اساسی داریم مانند فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در محاصره هستیم، دشمن به ما می‌گوید که در مورد موشک و فناوری موشکی مذاکره کنیم از خود که نمی‌گوید و این توان را در ما دیده است وباید بدانیم که آیا تولید پژو، پراید و پیکان مهمتر از تولید یک موشک است و یا سختر از تولید یک سانتریفیوژ است، می‌دانیم که این طوری نیست اما در بحث مادیات لنگ می‌زنیم چون منافع شخصی ما در آنجا دخیل است و مشخص است کالاهای قاچاقی که وارد کشور می‌شود اقتصاد این مملکت را فلج می‌کند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: وقتی پهبادهای ما در دنیا مقام چهارم را دارند نمی‌توانیم برای خود یک پیراهن تولید کنیم و باید غربی‌ها برای ما لباس‌هایی تولید کنند که هیچ سنخیتی با مسلمانی ما ندارد، پس با این وضعیت می‌خواهیم مسلمانی را به کجا ببریم، مشخص است که مشکل داریم.

فرمانده سپاه بوکان با اشاره به نقش زنان در جامعه تصریح کرد: اعتقاد همه ما بر این است که زنان در جامعه می‌توانند سازنده باشند چون هیچ مردی نمی‌تواند در جبهه مقاومت کند مگر این که همسرش مسئولیت او را بر عهده نگیرد و یقین داریم نقش زنان در جامعه بسیار بالاتر از مردان است و از نظر اعتقادی بسیار معتقدتر و مسلمان‌تر از آقایان هستند.

وی گفت: باید تفکر کنیم و فریب وسوسه دشمنان که فقط درصدد تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند نخوریم چون می‌خواهد در مسایل اعتقادی ما رخنه ایجاد کند و با برتر نشان دادن قوم و یا مذهبی تنش ایجاد کند در حالی که در اسلام هیچ قوم و نژاد و مذهبی بر هم دیگر برتری ندارند، وقتی یک کتاب، یک خدا و یک پیامبر داریم چرا این همه اختلاف برای خود درست کنیم اگر ما این اختلافات جزئی را حل کنیم سیاست ما هم درست می‌شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش

آفتاب‌‌نیوز :

علی غفاری و حمیدرضا غفاری، سجاد مهرگان و علیرضا مسعودی به عنوان کارگردانان سه سریال تلویزیونی محسوب می‌شوند که در ژانر‌های امنیتی، اجتماعی و کمدی از شبکه‌های یک، دو و سه سیما روی آنتن می‌روند.

نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی، بهزاد خلج، شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق بازیگرانی هستند که در قالب این سه سریال از قاب تلویزیون دیده می‌شوند.

سریال «رخنه» از شنبه هفته آینده ـ ۱۵ اردیبهشت ماه ـ هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از آنتن شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

فصل دوم مجموعه آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» پنجشنبه ـ ۱۳ اردیبهشت ماه ـ آغاز می‌شود و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها مهمان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

زمان پخش سریال «بدل» بعد از اتمام سریال «هفت سر اژدها» اعلام شده است. با توجه به اینکه تاکنون ۳۹ قسمت از این سریال پخش شده، سریال «بدل» اواخر ماه اردیبهشت روی آنتن شبکه سه می‌رود.

سریال «رخنه» تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان از شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان مواجه می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه‌ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه هستند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» تولید گروه نمایشی مرکز سیمرغ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سیدمحمد حسینی است.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته جاری پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

سریال «بدل» قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در این سریال بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«بدل» به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • معلمان پیشگامان تربیت علمی و اعتقادی نسل آینده کشور
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون