Web Analytics Made Easy - Statcounter

در iOS 11، آی‌فون شما کنترل بیشتری روی اعلانات دارد. شما می‌توانید برنامه‌های خاص خود را در گروه حساس یا sensitive قرار دهید، با این کار محتوای پیام این برنامه‌ها مخفی شده و اعلان مربوطه در صفحه قفل نمایش داده نمی‌شود. برای باز کردن پیش‌نمایش این پیام‌ها نیز می‌توانید از شناسه Touch ID یا Face ID برای باز کردن قفل iPhone خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف iOS 10 و نسخه‌های قبل از آن، این ویژگی برای هر برنامه کاربردی روی گوشی شما کار می‌کند.

 آی تی رسان: پیش از این، تنها می‌توانستید برای ایمیل‌ها و پیام‌های خود از این قابلیت استفاده کنید اما در حال حاضر، این امکان در iOS 11 برای تمام برنامه‌ها در نظر گرفته شده است. هنگامی‌که یک برنامه را به‌عنوان sensitive تعیین می‌کنید، از آن برنامه اعلانی دریافت نخواهید کرد.

برای انجام این کار از قسمت تنظیمات به Notifications رفته و گزینه Show Previews را انتخاب کرده و سپس آن را روی When Unlocked تنظیم کنید. با انجام این کار پیش‌نمایش اعلان‌ها تا زمانی‌که تلفن همراه شما قفل است پنهان می‌شود. شما همچنین می‌توانید گزینه Never را انتخاب کنید که در این صورت هرگز پیش‌نماش‌ها برای شما نشان داده نمی‌شوند. گزینه Always که به‌صورت پیش‌فرض فعال است، اعلان‌ها را روی صفحه قفل نمایش می‌دهد.

نحوه مخفی کردن پیش‌نمایش اعلان‌ها برای برنامه‌های فردی

شما می‌توانید هر گزینه‌ای را که انتخاب می‌کنید، برای برنامه‌های فردی لغو کنید. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید پیش‌نمایش پیام را برای همه برنامه‌ها پنهان کرده و سپس آن را برای چند برنامه مجاز کنید و یا این‌که، شما می‌توانید پیش‌نمایش پیام برای اکثر برنامه‌ها را مجاز کرده و برای چند برنامه حساس مانند ایمیل، پنهان کنید.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

برای این کار از قسمت تنظیمات گزینه Notifications screen و سپس برنامه موردنظرتان را انتخاب کنید. روی صفحه تنظیمات اعلان برنامه کلیک کنید و گزینه Show Previews را از قسمت Options برگزیده و الویت‌تان را تعیین کنید. شما می‌توانید یکی از گزینه‌های When Unlocked ،Never و یا Always را انتخاب کنید. به استثنای تنظیمات سفارشی برای یک برنامه، تنظیمات پیش‌فرض را برای همه برنامه‌ها انتخاب کنید.

نحوه مخفی کردن اعلان‌ها از صفحه قفل

وقتی‌که شما پیش‌نمایش را غیرفعال می‌کنید، افراد دیگر همچنان قادر به دیدن اعلان‌ها هستند فقط نمی‌توانند از محتوای آن ها مطلع شوند. برای تغییر این وضعیت می‌توانید به‌طور کامل اعلان‌ها را در صفحه قفل پنهان کنید. بدین منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

از قسمت تنظیمات گزینه Notifications را انتخاب کرده و روی برنامه‌ای که می‌خواهید از صفحه قفل‌تان پنهان شود ضربه بزنید. حالا گزینه Show on Lock Screen را غیرفعال کنید. برای هر برنامه‌ای که می‌خواهید از صفحه قفل پنهان شود، باید این کار را انجام دهید. در حالی‌که گوشی قفل شده است، اطلاعیه‌های برنامه همچنان در سابقه شما و در آگهی‌ها ظاهر می‌شود.

شما می‌توانید از گزینه‌های دیگر در اینجا استفاده کنید تا پیکربندی دقیقا همان جایی‌که اعلان‌های برنامه نمایش داده می‌شود مانند : تاریخ، آگهی‌های پاپ‌آپ و… صورت بگیرد. شما همچنین می‌توانید نمایش اعلان‌ها را به‌طور کامل برای یک برنامه غیرفعال کنید تا حتی زمانی‌که قفل گوشی را باز می‌کنید، اعلانی نمایش داده نشود.

این پیشرفت بزرگ از iOS 10 و قبل از آن اتفاق افتاده است و می‌تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟

مهران مدیری مدتی است با تولید و پخش برنامه «اسکار»، در کنار پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر «دورهمی» و اخیرا هم خبر ساخت سریال جدیدش، نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای اختلاف نظر میان مهران مدیری و صداوسیما، با امتداد شکایت این سازمان از سازندگان «دورهمی» و جلوگیری از پخش قسمت‌های جدید برنامه مدیری، به مرحله‌ی تازه‌ای نرسیده، اما متوقف هم نشده است.

اختلاف‌نظر‌ها میان صداوسیما و مهران مدیری از آن زمان بار دیگر بالا گرفت که عنوان شد، مدیری قصد ساخت برنامه‌ای با نام «اسکار» را برای شبکه نمایش خانگی دارد و در حالی که مجوز تولید این برنامه از سوی خود ساترا داده شده بود، شائبه‌هایی مبنی بر جلوگیری از پخش وجود داشت. با این وجود و در حالی که بحث بر سر «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مهران مدیری ادامه داشت، این کارگردان «اسکار» را ساخت که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی هم در حال انتشار است.

به تازگی هم خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

هرچند مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت. با این حال ناتمام ماندن انتشار «قهوه تلخ»، برای همیشه برگی پرسش‌برانگیز را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه نمایش خانگی رقم زد.

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • «هفت» نیامده رفت!