Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:41:10 GMT

داربی مادرید برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۰۴۴۵

داربی مادرید برنده نداشت

دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در واندا متروپولیتانو مساوی کردند تا اختلافشان با بارسلونا صدرنشین به 10 امتیاز برسد.

به گزارش ایسنا، نخستین داربی این فصل لالیگا در واندا متروپولیتانو بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید در هفته دوازدهم برگزار شد. در این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو در دقایق نخست بازی می‌توانست دروازه مادرید را باز کند اما آنخل کورئا در عین ناباوری ضربه‌اش را به بیرون زد. پس از این اتفاق دو تیم سعی داشتند دروازه یکدیگر را باز کنند اما موقعیت‌های گل خطرناکی را ایجاد نمی‌کردند. سفیدپوشان مالکیت توپ را در اختیار داشتند و بازیکنان تیم میزبان سعی داشتند با تحت فشار قراردادن شاگردان زین الدین زیدان صاحب فرصت شوند. در دقیقه 20 نخستین کارت زرد بازی به دنی کارواخال نشان داده شد. مدافع مادرید روی لوکاس ارناندس خطا کرد و با جریمه داور رو به رو شد.

مادرید با گذشت زمان بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشت تا اینکه در دقیقه 30 فرصت گلزنی پیدا کرد. کریستیانو رونالدو یک پاس خوب به تونی کروس داد اما هافبک آلمانی ضربه‌اش در چارچوب قرار نداشت. در ادامه باز هم حمله‌های مهمان خطرناک تر بود اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در شروع نیمه دوم ناچو به جای سرخیو راموس به میدان رفت. مدافع اسپانیایی در نیمه اول پس از ضربه ارناندس به صورتش از ناحیه بینی آسیب دید و به همین خاطر تعویض شد. در ادامه بازی اتلتیکو نیز نخستین تعویضش را انجام داد و توماس خارج و یانیک کاراسکو وارد زمین شد. شرایط در این نیمه نیز مانند نیمه اول بود. دو تیم نمی‌توانستند حمله خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد کنند. کریستیانو رونالدو در دقیقه 75 فرصت گلزنی داشت که ضربه‌اش را به بیرون زد.

پس از این ضربه دو تیم تعویض‌های مهمی انجام دادند. کریم بنزما زمین را ترک کرد و مارکو آسنسیو جایگزینش شد. در مقابل آنتوان گریزمان نیز تعویض شد و فرناندو تورس به میدان رفت. همچنین کوین گامیرو به جای آنخل کورئا وارد زمین شد. اتلتیکو در این لحظات فرصت خوبی برای گلزنی داشت که از دست رفت. ضربه کاراسکو به دست رونالدو برخورد کرد و به بیرون رفت اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت. بازی در این لحظات زیباتر شده بود. ضربه آزاد رونالدو را یان اوبلاک دفع کرد.

در دقایق پایانی بازی سفیدپوشان تیم میزبان را تحت فشار قرار داده بودند. ضربه کروس با اشتباه اوبلاک همراه شد اما مدافعان اتلتیکو توانستند این اشتباه را جبران و توپ را دور کنند. رونالدو در لحظات پایانی باز هم یک موقعیت خوب را از دست داد تا در نهایت این دیدار بدون گل تمام شود. با این اتفاق اختلاف دو تیم مادریدی با بارسلونا صدرنشین به 10 امتیاز رسید و آنها از قهرمانی دورتر شدند.

پیش از این دیدار سویا به مصاف سلتاویگو رفت و دو بر یک پیروز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده

بازیکن پاری سن ژرمن از نقش تاثیرگذار کریستیانو رونالدو در تبدیل شدن به یک فوتبالیست سطح اول جهان صحبت کرد

طرفداری | بردلی بارکولا، وینگر جوان فرانسوی که در تابستان گذشته با 50 میلیون یورو از لیون به پاری سن ژرمن پیوست و حالا به یکی از بازیکنان موثر پی‌اس‌جی تبدیل شده است.

در آستانه دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بردلی بارکولا مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوفا داشت و در خصوص الگوهای دوران کودکی و دلیل علاقه‌مند شدنش به فوتبال صحبت کرده است. 

لیگ قهرمانان برایت چه معنایی دارد؟

وقتی بچه بودم با خودم می‌گفتم بازی در این تورنمنت چیزی است که حتما باید تجربه‌اش کنم. گلزنی یا دادن پاس گل، انگیزه مضاعفی برای پیروزی در این رقابت‌ها به من می‌دهد.

کدام بازی‌ها برایت ویژه بوده است؟

 فینال‌ها همیشه برای من جذاب بوده‌اند. تماشای شور و شوق تیم پیروز، برایم لذت‌بخش بوده است. فینال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ که با گل سرخیو راموس در آخرین دقایق به سود رئال مادرید به پایان رسید، به‌یادماندنی‌ترین فینال برای من است.

در دوران کودکی، کدام بازیکنان الگویت بوده‌اند؟

در لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو الگویم بوده است. تماشای گلزنی‌های او در تقریبا هر بازی، به‌خصوص در فینال‌ها، و رهبری او در زمین، برای من الهام‌بخش بود. او در تمام دوران کودکی من اسطوره‌ای دست‌نیافتنی بود. من همیشه شیفته تلاش و گلزنی‌های او بودم. ذهنیت تسلیم‌ناپذیر، بیش از هر چیز مرا تحت تاثیر قرار می‌داد. این روحیه او بود که مرا به اینجا رساند. من همیشه با ذهنیتی قوی و با پشتکار تلاش کرده‌ام. این چیزی است که از او آموخته‌ام. مشاهده تلاش‌های بی‌وقفه و فراتر رفتن او از حد توانایی‌هایش در هر بازی، درس بزرگی برای ما جوانان است و انگیزه‌ای برای تلاش و رسیدن به اهدافمان با سخت‌کوشی می‌شود.

اگر فرصتی برای ملاقات با رونالدو داشته باشی، چه چیزی به او می‌گویی؟

به او به‌خاطر تمام دستاوردهایش تبریک می‌گویم و از او به‌خاطر شور و هیجانی که در دوران کودکی به من هدیه داده، تشکر می‌کنم.

چه کسی به فوتبال علاقه‌مندت کرد؟

مادرم در دوران جوانی فوتبال بازی می‌کرد. این اتفاقی نادر است، اما او کسی بود که عشق به فوتبال را در ما نهادینه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا