Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جشنواره شعر بسیج با عنوان قد قامت زخم در یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، در پپامی به این جشنواره نوشت: بدون شک امروزه بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی، معنوی ، فلسفی و روانی می تواند در قالب هنر بیان شود.
وی ادامه داد: در ادبیات و هنر امروزی این زبان شعر است که علاوه بر بیان عمیق حقایق عالم، احساسات و عواطف را نیز به جوشش وا می دارد و گاه چیزی شبیه به اعجاز می آفریند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه یزد در این پیام یادآور شد: امروز پویاترین زبان برای بیان و تصویر کشاندن ایثار و شهادت رزمندگان جبهه های دفاع مقدس ، یا با احساس ترین سخن در مورد وقایع عاشورا و یا ترغیب کمک رسانی به هموطنان مظلوم مسلمان در اقصی نقاط جهان همان زبان شعر است که از دل دردمند شاعر می تراود و احساس آدمیت انسان را به قله می برد.
ناصری یزدی تصریح کرد: اگر دین و تعهد اخلاقی و اجتماعی نباشد راه شعر به بیراهه ختم می شود و شاعر راه خطا می پیماید و اینجاست که برای هر شعری تعهد قرین است و شعر امروزی شعر تعهد و احساس است.
هفتمین جشنواره شعر بسیج با عنوان قد قامت زخم با حضور 40 شاعر ملی از استان های مختلف ، دوم آذرماه 1396 در شهر یزد برگزار می شود.
این جشنواره در بخش شعرهای کلاسیک ، شعر محاوره ای و ترانه ، ویژه شاعران نوجوان و شعر سپید برگزار می شود.
هم اکنون 90 نفر شاعر و شاعره عضو بسیج هنرمندان استان یزد هستند.
7536 *2047* خبرنگار: کاظم سبحان زاده: انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • رادیو صدای لحظه‌هاست