Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@21:57:09 GMT

اولین دربی مادرید درخانه جدیداتلتیکو مساوی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۱۹۱۲

اولین دربی مادرید درخانه جدیداتلتیکو مساوی شد

اولین میزبانی اتلتیکومادرید از رقیب همشهری در ورزشگاه جدید برنده‌ای نداشت.
به گزارش تابناک ورزشی، دربی مادرید بین تیم‌های رئال و اتلتیکومادرید با تساوی بدون گل پایان یافت. در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا، نبرد سرد و کم حادثه‌ای شکل گرفت و مصدومیت راموس، کاپیتان رئال مادرید و بیرون رفتن او از زمین مهم‌ترین اتفاق دربی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت با شکل‌گیری تساوی بدون گل در اولین میزبانی اتلتیکو در ورزشگاه جدیدش «واندا متروپولیتانو» از رئال مادرید، هر 2 تیم 24 امتیازی شدند اما رئال به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم و اتلتیکو در جایگاه چهارم قرار گرفتند.
بازی با اشتباه عجیب مارسلو و واران در خط دفاعی آغاز شد اما در کمال ناباوری گریزمان و کوریا در موقعیت استثنایی موفق به گلزنی نشدند تا در ادامه حسرت این موقعیت را بخورند. بازی در نیمه اول موقعیت های زیادی نداشت و دو تیم تقریبا به یک اندازه در حملات سهم داشتند. بازی بسیار حساس و جذاب بود اما مدافعان دو تیم در جمع کردن و مهار توپ ها خوب عمل می کردند. اولین موقعیت جدی رئال مادرید در دقیقه 31 بود. همکاری زیبای کروس و رونالدو باعث شد هافبک آلمانی مقابل دروازه حریف در موقعیت بسیار خوبی قرار بگیرد اما ضربه چیپ او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 39 سرخیو راموس با برخورد سختی که با مدافعان اتلتیکو داشت از ناحیه صورت و بینی دچار مصدومیت شد و جای خود را به ناچو داد. در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید. 
رئال مادرید نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و بازی مالکانه ای را پیش گرفت. در سوی مقابل اتلتیکو مانند همیشه دفاع قدرتمندی داشت و به آسانی اجازه خلق موقعیت به رقیب همشهری اش نمی داد. 15 دقیقه ابتدای نیمه دوم بدین ترتیب گذشته و شاهد موقعیت صد در صد روی دروازه ها نبودیم. کم کم اتلتیکو جلو کشید و دقایقی آنها صاحب توپ بودند. در دقیقه 62 کوریا صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه در محوطه جریمه رئال مادرید شد اما ضربه او بسیار بد بود و حتی نزدیک به دروازه هم نبود. در حالی که وارد 15 دقیقه پایانی بازی می شدیم، همچنان موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. ریتم بازی افت کرده بود و شاهد بازی جذابی نبودیم. در دقیقه 75 با پاس خوب مودریچ، رونالدو در محوطه جریمه اتلتیکو صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او اصلا دقیق نبود و آرام از کنار دروازه به بیرون رفت. ضربه ای نمایانگر ریتم بازی بود. در دقیقه 78 اتلتیکو در آستانه رسیدن به گل بود. تورس پاس زیبایی برای گامیرو مهیا کرد تا با دروازه بان تک به تک شود اما ضربه چیپ او را واران تقریبا از روی خط دروازه با ضربه سر راهی کرنر کرد. بازی در این دقایق جذاب شده بود. شوت رونالدو از روی یک ضربه آزاد، با واکنش خوب اوبلاک راهی کرنر شد. در دقیقه 86 اوبلاک شوت از راه دور کروس را دفع کرد و گودین در جای خوب قرار داشت تا توپ برگشتی خطرناک نشود. در دقیقه 89 رونالدو در یک موقعیت عالی شوت محکمی را از درون محوطه به سمت دروازه زد اما لوکاس با یک تکل فوق العاده توپ ستاره پرتغالی را دفاع کرد. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه