Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  مجید حقی،  معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ به عنوان مرجع ثبت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی گفت: با توجه به توسعه امکانات سامانه پیامکی ۱۹۵ و فراهم شدن امکان ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه ارسالی از تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی، تاکنون ۲۲۱ هزار و ۷۵۵ شکایت، در سامانه ۱۹۵، ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حقی ادامه داد: از تعداد شکایت‌های پیامکی ارسالی به سامانه ۱۹۵، ۹۵ هزار و ۵۷۹ شکایت با قالب درست ارسال شده که از این تعداد ۹۰ هزار شکایت به خطوط تلفن همراه، ۱ و ۶۷۶ شکایت به خطوط تلفن ثابت و ۳ هزار و ۴۴۵ شکایت به سرشماره‌های تبلیغاتی مربوط است.

وی درباره نتایج بررسی شکایت‌های ثبت شده اظهار داشت: شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ از سوی ۳۶ هزار و ۶۴۸ شاکی اعلام شده که پس از بررسی، حدود ۲ هزار و ۹۷۸ خطی که پیامک انبوه مزاحم از آنها ارسال می‌شده، مسدود شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره قالب درست ارسال شکایت از پیامک‌های انبوه به سامانه ۱۹۵ تاکید کرد: مشترکین می‌توانند شماره ارسال‌کننده پیامک را برای شماره‌های تلفن ثابت به همراه کد مانند ********۰۲۱ و *******۰۲۶ و برای سرشماره‌های تبلیغاتی به شکل ***۱۰۰۰، ***۲۰۰۰، ***۳۰۰۰ و ***۵۰۰۰ و برای شماره‌های تلفن همراه شخصی به شکل *********۰۹ برای سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!

ابوالفضل اقبالی؛ پژوهشگر اجتماعی با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: تحمل مخالف یک امر اخلاقی است اما کسی که‌ مکشفه و بدون‌ حجاب است مزاحم است و تحمل مزاحم یک امر انفعالی است. کسی که خارج از چارچوب قانون رفتار می‌کند مخالف نیست، مزاحم است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • تلاش برای رفع آبگرفتگی ها در خوزستان / سامانه بارشی دیگر در راه است