Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@13:24:56 GMT

آمار چادرهای توزیع‌شده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۳۷۴۵

تسنیم نوشت :

 درباره اقلام امدادی توزیع‌شده در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون در زمینه چادر امدادی به‌تعداد 75 هزار و 926 چادر، 237 هزار تخته پتو، 582 هزار قوطی کنسروجات، 35 تن برنج و 670 هزار بطری آب توزیع شده است.

 

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین به توزیع 16 هزار و 169 شعله والور، 54 هزار تخته موکت، 31 هزار و 405 ست ظروف، 97 هزار کیلوگرم پوشش نایلون نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه 58 هزار گالن آب، 25 هزار کیلوگرم خرما و 139 هزار قرص نان نیز بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلیمی به عملکرد مرکز امدادهوایی در زمین‌لرزه کرمانشاه نیز گریزی زد و گفت:  تا مورخ 27 آبان؛ 10 بالگرد به‌مدت 6 روز بالغ بر 229 ساعت پرواز داشتند که 195 مصدوم را به مراکر درمانی انتقال دادند، همچنین 540 نیروی امدادی را نیز جابه‌جا کرده و در نهایت 127 هزار و 500 کیلوگرم بار را نیز حمل کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه