Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالیکه یک ماه تا آغاز رسمی نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول زمان باقی مانده است سهمیه بازیکنان جدید تیم ها اعلام شد و براین اساس تیم های لیگ برتری و دسته اولی می توانند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ۶ بازیکن جدید جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه ها برای فسخ قرارداد بازیکنانشان محدودیتی ندارند.

با این وجود باشگاه ها برای جذب بازیکن جدید باید در کنار پرداخت ۲۰ درصد از بدهی های خود به میزان مبلغ قرارداد او هم بخشی از بدهی هایشان را پرداخت کنند. در غیر این صورت حق فعالیت در نقل و انتقالات را ندارند.

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از ۲۸ آذر تا ۲۶ دی و لیگ دسته اول از ۳۰ آذر تا ۲۸ دی است.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ما این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/

تیم های لیگ برتری و دسته اولی ۶ بازیکن جدید جذب می کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: «روایات مختلفی در مورد چندین مورد از این گورهای دسته جمعی وجود دارد، از جمله اتهامات جدی مبنی بر اینکه برخی از دفن شده ها به طور غیرقانونی کشته شده اند.

دبیرکل سازمان ملل ادامه داد: ضروری است که بازرسان مستقل بین المللی با تخصص پزشکی قانونی اجازه دسترسی فوری به مکان های این گورهای دسته جمعی را داشته باشند تا شرایط دقیقی را که در آن صدها فلسطینی جان خود را از دست داده و دفن شده اند، مشخص کنند.

گوترش افزود: «خانواده‌های کشته‌شدگان و مفقودان حق دارند بدانند چه اتفاقی افتاده است. جهان حق دارد در قبال هرگونه نقض قوانین بین‌المللی که ممکن است رخ داده باشد، به دنبال پاسخگویی باشد.»

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است