Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@17:07:53 GMT

مواد فروش زعفرانیه وولنجک دستگیر شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۴۲۲۱

مواد فروش زعفرانیه وولنجک دستگیر شد +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رئیس کلانتری 122 دربند از دستگیری فروشنده موادمخدر و کشف حدود نیم کیلوگرم انواع موادمخدر در محله زعفرانیه خبر داد.

 

سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس کلانتری 122 دربند، اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی برفروش مواد مخدر در محدوه زعفرانيه و ولنجک توسط فردی با خودروی 206 موضوع در دستور كار تيم عملياتی کلانتری 122 دربند قرار گرفت تا اینکه ماموران فرد مورد نظر را در خیابان ولیعصر(عج) به صورت پیاده مشاهده کردند و پس از بررسی‌های پلیسی غیر از وجه نقد و سوییچ خودرو چیز خاصی از متهم کشف نشد، اما قرائن و شواهد حاکی از وجود مواد مخدر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



وی ادامه داد: با توجه به تجربه ماموران و تبحر در این امر با مراجعه ماموران به کوچه‌های اطراف محل دستگیری، از طریق ریموت خودرو سرانجام ماشین پارک شده متهم رویت شد و از داخل خودرو مقدار حدود نیم کیلو انواع مواد مخدر که همگی بسته بندی و آماده فروش بودند کشف و ضبط شد.



سرهنگ قدم زاده تصریح کرد: با توجه به لزوم هوشیاری بیشتر خانواده‌ها در ارتباط با تهدیدات انواع مواد مخدر، برنامه‌های مفید آموزشی در این خصوص به صورت ماهانه از طریق معاونت اجتماعی این کلانتری در سرای محلات و مدارس برگزار می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با شرکت در این جلسات سطح آگاهی خود را افزایش دهند و با شیوه‌های مقابله با تهدیدات مواد مخدر آشنا شوند.

 

 

خبرنگاران جوان 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند