Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش پنجاه و پنجمین سال اعطای جایزه ملی وقف به منظور تجلیل از ۵۴ نخبه کشور روز سه شنبه، ۳۰ آبان ماه همزمان با روز وقف علم وفناوری و با شرکت مسئولان علمی وفرهنگی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف درگفت وگویی با اشاره به اهمیت وقف علم وفناوری وتاثیر آن بر پیشرفت وتوسعه کشور گفت: در حال حاضر نیازمند وقفهای جدید در حوزه‌های هسته‌ای، پژوهش، تربیتی و  علمی هستیم و امیدواریم خیران در این زمینه نیز رویکردی جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعطای جایزه ملی البرز گفت: مرحوم البرز از خیرین خوش فکری بود که برای توسعه علمی کشور تلاش کرد و با تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان نمونه گامی در مسیر تعلیم و تربیت کشور وشکوفایی استعداد نخبگان  برداشته شده است.

شرفخانی افزود: موقوفۀ بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ وعلم ودانش  کشور از طریق اعطاء جوائزی به نام جایزه بنیاد البرز به دانشمندان، مخترعین، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان برتر ایرانی، به همت مردی خیراندیش و نیک سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تاسیس شد و سالانه جوایز با ارزشی به افراد برگزیده اهداء می شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه و در راستای تحقق نیات واقف، همایش پنجاه وپنجمین سال اعطای جایزه بنیاد البرز به منظور تجلیل از ۵۴ نخبه کشور، ۴ دانشمند، ۳ مخترع، ۷ نخبه، ۳۰ دانشجوی نخبه و ۱۰ طلبه علوم دینی در سطح ملی در روز سه شنبه سی ام آبان ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف، مسئولان، شخصیتهای علمی و فرهنگی در سالن همایش حوزه هنری تهران بر گزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان

این همایش از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مبانی و مفاهیم بنیادی، منابع حکمرانی متعالی و موضوعات اقتصاد، سیاست، مسئله زن، فرهنگ و رسانه، حقوق دادرسی، تحکیم خانواده، علم و فناوری در حکمرانی متعالی، از جمله محور‌های این همایش علمی یک روزه است.

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که امروز ۱۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد