Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:35:37 GMT

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۴۹۰۶

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس باقی بماند.

حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی در ایستگاه مهرآباد حاکی از برقراری جوی نسبتا آرام طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه این شرایط جوی طی فردا (۲۹ آبان) کمابیش ادامه دارد و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود، تصریح کرد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز سه شنبه (۳۰ آبان)، طی برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دما تا فردا افزایش نسبی می‌یابد ،گفت: کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱ صبح با شاخص ۱۰۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

شهبازی در پایان گفت: شاخص هوای هم اکنون پایتخت ۹۹ و در شرایط سالم است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه ۱۲ تا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی، نیمه ابری از اواخر روز ابری به تدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق؛ در سایر نقاط استان، هوا نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق را خواهیم داشت.

اما در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت آسمان استان ابری و نسبتاً خنک با رگبار پراکنده و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و از دوشنبه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • هوای اصفهان و زرین شهر ناسالم برای گروه های حساس
  • باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده