Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@22:12:39 GMT

باید بدانیم بازی سختی مقابل تیم نفت داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۵۱۲۷

به گزارش وانانیوز، 

روزبه شاه‌علیدوست در گفت‌وگویی،‌ در خصوص بازی مقابل نفت تهران و آخرین وضعیت سایپا،اظهار داشت: در خصوص وضعیت تیم سایپا  باید بگویم از نظر فنی و بازی‌هایی که انجام دادیم کیفیت خوبی داشتیم. متاسفانه در هفته‌های آخر اشتباهات داوری بسیار زیاد بود و رو نتایج ما تاثیرگذار بود. به هر حال ما تیم جوانی هستیم که به زمان احتیاج داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم از نظر بازی‌هایی که انجام دادیم کیفیت قابل قبول داشتیم ولی متاسفانه اشتباهات داوری باعث شد امتیازهای خوبی را کسب نکنیم.

شاه‌ علیدوست در خصوص اینکه آیا داوری واقعا در نتایج سایپا تاثیرگذار بوده یا خیر، گفت: دقیقا همینطور است. بازی خوبی را مقابل فولاد در اهواز انجام دادیم. متاسفانه یک پنالتی را برای ما نگرفتند و یک پنالتی هم باید دقیقه 86 برای ما گرفته می‌شد که قطعا می‌توانستیم آن بازی را ببریم اگر داور به اشتباه سوت نمی‌زد. همچین بازی با سپیدرود رشت هم فکر می‌کنم با تمام احترامی که برای این تیم پرطرفدار رشت قائل هستم و فکر می‌کنم روی یک تک موقعیت که داشتم توانستند به ما گل بزند اما شما اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که در آن بازی هم یک پنالتی برای ما نگرفتند و بازی با پرسپولیس هم که دیدید. اوتی که برای ما بود و داور به اشتباه به نفع پرسپولیس سوت زد همان توپ وارد دروازه ما شد و باعث شد پرسپولیس یک گل از ما جلو بیفتد و ما متاسفانه در آن بازی تمرکزمان را از دست دادیم.

هافبک تیم سایپا در ادامه در خصوص اینکه چند بازیکن سایپا مصدوم هستند و کمی کار تیم در ادامه سخت خواهد بود، گفت: به هر حال نفراتی که مصدوم شدند بسیار برای تیم ما تاثیرگذار بودند و جزو مهره‌های خوب بودند و تیم سایپا روی این بازیکنان حساب کرده بود و متاسفانه 1-2 نفر از بازیکنان‌مان را تا آخر فصل از دست دادیم. فکر می‌کنم نظر کادر فنی باشد که بخواهند نیم فصل بازیکنی به تیم اضافه کنند یا خیر. در حال حاضر جوانان خوبی در اختیار داریم که می‌توانند جای خالی این بازیکنان را پر کنند.

وی در پایان در خصوص بازی با نفت تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر بازی با نفت را راحت بگیریم مطمئنا به ضرر ما خواهد بود. درست است که مشکلات مالی زیادی دارند اما مطمئنا باانگیزه بالایی به میدان خواهند رفت. بازیکنان خوب و باتجربه ای در اختیار دارند که باعث می‌شود نفرات جوان انگیزه بگیرند و تمرکز خوبی داشته باشند. امیدوارم بازی با نفت تمرکز کافی را داشته باشیم تا بتوانیم مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم. باید بدانیم بازی سختی مقابل تیم نفت داریم. تیم نفت تا به اینجای کار و با توجه به مشکلاتی که در پیش رو داشته خوب نتیجه گرفته است . بازیکنان خوب و کادر فنی بادانشی دارد ولی مطمئن باشید ما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم شرایط‌مان را در جدول بهتری کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است