Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دیدار دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور، کلود پوئل سرمربی فرانسوی روباه ها، به صحبت در مورد مسائل مختلف صحبت کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه دیدار دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور، کلود پوئل سرمربی فرانسوی روباه ها، به صحبت در مورد مسائل مختلف پیرامون این دیدار و تیم لسترسیتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به leicestermercury، منچسترسیتی در یازده بازی قبلی خود، با از دست دادن تنها دو امتیاز و کسب ۱۰ پیروزی، در صدر جدول لیگ برتر انگلستان قرار گرفته است. این تیم همچنین موفق شده تا این مقطع از فصل ۳۸ بار دروازه حریفان خود را باز کند.

کلود پوئل در خصوص این بازی اظهار داشت:

این بازی با قرارگیری در برابر تیمی عالی، بازیکنانی و مربی عالی، برای ما هیجان انگیز خواهد بود. برای ما فرصتی برای ارائه یک بازی خوب است و امیدوار هستم از آن نتیجه خوبی کسب کنیم.

گواردیولا:

او مربی بزرگی است چرا که تیمی با مالکیت بالای توپ ساخته که در عین حال به خوبی ضد حمله می زند و نیز به خوبی دفاع می کند. این تیم یک تیم کامل است. تمرکز خود را بر توانایی خود در درون زمین و داشتن نگرشی مثبت و تهاجمی و نه دفاع صرف در مقابل آنها می گذاریم.

نتیجه؟

خواهیم دید نتیجه چه می شود. این بازی چالشی عالی [برای ما] است. در عین حال برای ما فرصتی است که امیدوارم در آن پیروز شویم. [در این صورت این بازی] نخستین باخت آنها خواهد بود.

قدرت حمله منچسترسیتی:

آنها بازیکنان زیادی با کیفیت فوق العاده دارند. اگر بر یکی از آنها متمرکز شوید، چندین بازیکن دیگر باقی می مانند. در مورد همه بازیکنان این تیم صحبت می کنیم چرا که این تیم فوتبالی عالی همراه با ثبات و کیفیت [خوب] ارائه می دهد. می توانند با زیرکی و بازی خوب با سایر بازیکنان خود، تفاوت ها را رقم بزنند. مسئله مهم این است که ببینیم در مقابل آنها چه عملکردی از خود ارائه می کنیم. به این تیم احترام می گذاریم اما از آنها هراسی نداریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرداد ماه سال گذشته داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی و سوسیداد، پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سیلوا در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی پیوست و به مدت 10 سال برای این تیم بازی کرد. او در بیش از 400 بازی، توانست 4 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

سیلوا در سال 2020 از سیتی به رئال سوسیداد پیوست و قرار بود که فصل چهارم حضورش در این تیم را آغاز کند. با این حال پس از پارگی رباط صلیبی‌اش در تمرینات پیش‌فصل، او تصمیم گرفت که به دوران حرفه‌ای خودش پایان بدهد.

دیشب و در بازی برابر رئال مادرید، فرصت خوبی فراهم شد تا باشگاه سوسیداد از سیلوا قدردانی کند. او همراه دختر کوچکش قبل از شروع بازی وارد زمین شد و با استقبال گرم بازیکنان دو تیم روبه‌رو شد. برای او گارد افتخار تشکیل دادند و حاضران در ورزشگاه نیز به شدت او را تشویق کردند تا یک شب به یادماندنی برای سیلوا رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی