Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لیورپول به ستایش از محمد صلاح، ستاره مصری این تیم پرداخت.

تیم لیورپول در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه آنفیلد میزبان ساوتهمپتون بود و موفق شد با درخشش ستاره مصری خود، با سه گل قدیس ها را بدرقه کند. پس از این نمایش خوب، جوردن هندرسون به ستایش از محمد صلاح بازیکن مصری تیم خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت باشگاه لیورپول، هندرسون در مورد محمد صلاح گفت:

می خواهم همواره صلاح را در همین وضعیت ببینم و باید بگویم او تاکنون در این روند رو به رشد، توقفی نداشته است. در تمرینات به سختی تلاش می کند، گلزنی می کند و در جریان بازی پر تلاش است. موضوع فقط گل های او نیست بلکه میزان تلاشی است که در جریان بازی به کار می گیرد که به کل تیم کمک می کند. در فصل جاری، تاکنون عملکردی درخشان داشته است با این حال او نیز همراه با سایر بازیکنان باید این روند را ادامه دهد.

هندرسون ادامه داد:

از عملکرد تیم و نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال هستیم. پیش از وقفه بازی های ملی، با عملکردی خوب وارد این مقطع شدیم و به همین جهت مهم بود که پس از این وقفه نیز عملکرد خوب و کیفیت قابل قبول خود را مجدداً به نمایش بگذاریم. از ابتدا تا انتهای بازی نمایشی فوق العاده داشتیم، نتیجه مناسب کسب کردیم و حالا تنها باید به این روند ادامه دهیم.

وی افزود:

گاهی اوقات، مخصوصاً زمانیکه [به واسطه بازی های ملی] بازیکنان مدت زیادی از هم دور هستند، به دست آوردن آن ریتم و بازگشت به آن کیفیت بازی مسئله دشواری است. با این حال وضعیت همه بازیکنان مشابه است و به همین جهت این موضوع چندان جدی نیست. همچنان که گفتم به نظرم از ابتدا تا انتهای بازی عملکردی درخشان داشتیم و با این وجود هنوز هم باید بیشتر تلاش کنیم. این بازی در بازگشت از مسابقات ملی نتیجه خوبی به حساب می آید و امیدوارم با یک نتیجه خوب دیگر، در بازی وسط هفته -با سویا- این روند را ادامه دهیم.

در خصوص بازگشت بازیکنان مصدوم به تیم نیز کاپیتان لیورپول اشاره کرد:

بازگشت این بازیکنان در این دوره که بازی های زیادی طی ماه های آینده در پیش داریم، بسیار مهم است و این مسئله نیز با اهمیت است که بازیکنان تازه نفس و آماده بازی کردن باشند. بازیکنانی که امروز به میدان نرفتند مطمئناً در بازی بعد یا بازی پس از آن به میدان می روند و به همین جهت همه باید آماده بازی و حضور در میدان باشند. بازی های بزرگی در پیش است و باید برای این بازی ها آمادگی لازم را داشته باشیم. می دانیم که ماه های آتی برای ما بسیار با اهمیت خواهند بود و به همین دلیل حالا ریکاری و آمادگی برای بازی میانه هفته مسئله مهمی است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!

به گزارش ''ورزش سه''، در ادامه نشست خبری ذوب آهن و نساجی، محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا این تیم فرصت‌‌های گلزنی را از دست می‌دهد گفت: اگر بخواهم فنی توضیح بدهم، وظیفه من به عنوان مربی در ساختار تیمی، تولید حمله و فرصت است. نمی‌توانم بروم توپ را وارد دروازه کنم. اگر دقت کرده باشید در ۱۰ دقیقه پایانی همین مسابقه می‌توانستیم بازی را دو بر دو کنیم.

او ادامه داد: در دیدار با شمس‌آذر هم در شرایطی بازی را ۲ بر صفر واگذار کردیم که شانس گلزنی‌مان ۴۸\۲ بوده است. به نظر خودم اینکه فرصت ایجاد می‌کنیم و توپ‌ها گل نمی‌شود؛ باز هم مقصر منم. باید بیشتر تلاش کنم، تدبیر و تحقیق بیشتر، همینطور مدیریت بهتر تیمم. چیزی که باید بگویم این است که تیم در روند ایجاد موقعیت گل نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر بوده است. این روند فنی تیم ما است ولی به همان میزان هم میزان گل خورده بیشتر بوده است و گل‌های بدی هم می‌خوریم. این چندمین گل بدی است که از راه خیلی دور خوردیم. پارسا جعفری گل بدی خورد، قبل از این هم محسن فروزان گل بدی خورده بود اما ایرادی ندارد، هر دوی این‌ها برای ما بازی‌های خیلی خوبی هم انجام دادند. یادمان نمی‌رود که فروزان همینجا مقابل پرسپولیس برای ما عالی بازی کرد. پارسا هم در چند مسابقه اخیر عالی بوده و من مربی نیستم که عملکرد خوب شاگردانم را به خاطر یک و یا دو اشتباه زیر سوال ببرم. پارسا گل بدی خورد اما مثل کوه پشت او و فروزان هستم، این دو نفر تا پایان فصل مثل همیشه عملکرد خوبی برای ما خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان