Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@06:11:41 GMT

خاطرات تلخ و تکان‌دهنده زن ایزدی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۵۶۶۴

یکی از زنان ایزدی اسیر داعش، بخشی از رفتارهای غیرانسانی تروریست‌های این گروه با خود را در قالب یک کتاب منتشر کرد.به گزارش بلاغ،اتاق خبر 24: به نقل از دیلی میل، یکی از بردگان جنسی داعش خاطرات تلخ روزهای اسارت خود در بخش شمالی عراق -که تحت تصرف گروه تروریستی داعش بود- را در یک کتاب منتشر کرد.

نادیا مراد 24 ساله درباره نحوه گرفتار شدن خود در گروه تروریستی داعش و نحوه فرار از این گروه و همچنین درباره اینکه چگونه به عنوان برده جنسی میان تروریست‌های مختلف خرید و فروش می‌شد، در کتاب جدیدش مطالبی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادیا مراد که یک زن ایزدی است در یکی از روستاهای عراق زندگی می کرد؛ اما در سال 2014 زمانی که 21 سال داشت به همراه حدود 7000 زن ایزدی دیگر به اسارت تروریست‌های داعش درآمد. به گفته وی، عناصر داعش زنان پیر و مردان را –از جمله 5 نفر از برادران وی و مادرش را—اعدام کردند. این تروریستها از زنان جوان تر به عنوان برده جنسی استفاده می کردند.

نادیا مراد به عنوان برده جنسی گروه تروریستی داعش خرید و فروش می شد و حتی تصویری از وی در میان تروریستها پخش شده بود که در صورتی که وی اقدام به فرار کند، عناصر داعش بتوانند وی را شناسایی کنند. نادیا مراد در کتاب خود نوشته است که وی در ابتدا به عنوان برده جنسی به یکی از تروریستهای ارشد داعش فروخته شد. این عنصر داعشی در عین حال 3 زن دیگر را به بردگی خود گرفته بود.

نادیا مراد اعلام کرد که این عنصر داعشی بارها او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد. وی که از این زندگی طاقت فرسا به ستوه آمده بود تصمیم گرفت فرار کند. اما در زمان فرار او را شناسایی کردند. پس از آن 6 مرد او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند و روز بعد هم گروه دیگری از مردان به او تعرض کردند. نادیا گفت: ما فقط اجازه داشتیم به همراه «صاحبانمان» در خیابان قدم بزنیم.

این زن ایزدی اعلام کرد: یک بار که در خیابان از اقدامات وحشتناک یکی از عناصر داعش فریاد زدم، یکی از سرکردگان داعش گفت: فکر می کنی تو برای چه اینجا هستی؟ تو برده جنسی هستی و به گروه داعش تعلق داری. پس بهتر است به آن عادت کنی.

نادیا با توصیف این اتفاق وحشتناک، گفت: وی سپس یک سیلی بر صورت من زد و گفت دیگر چنین صدایی از خودت در نیاور. اما نادیا که دیگر به ستوه آمده بود، بار دیگر اقدام به فرار کرد و این بار موفق شد. او هم اکنون در آلمان زندگی می کند و یک کمپین برای کمک به جامعه زنان ایزدی تشکیل داده است.

گزارش‌های سازمان ملل نشان می دهد در سال 2014 دست کم 5000 زن ایزدی بدست تروریست‌های داعش در سوریه و عراق کشته شده اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل