Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@02:44:35 GMT

باز سازی ۷ روستای سرپل ذهاب توسط سپاه نینوا گلستان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۱۱۷

باز سازی ۷ روستای سرپل ذهاب توسط سپاه نینوا گلستان

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: درپی زلزله کرمانشاه ۷ روستای سرپل ذهاب توسط سپاه نینوا گلستان بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان سردار رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، در جمع خبرنگاران استان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده 7 روستا از مناطق آسیب دیده سر پل ذهاب را تحویل گرفتیم و بررسی های اولیه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اسکان موقت و دائم آسیب دیدگان، افزود: با توجه به تفاهم نامه ای که دولت با مجموعه قرار گاه داشت سهمیه سپاه استان مشخص و ماموریت بازسازی روستاهای آسیب دیده برعهده گرفته شد و کار انجام شد.

 

سردار صادقی اظهار داشت: با همتی که همه مردم داشتند هیچ احساسی کمبودی به لحاظ کمک های اولیه هموچون ولور، چادر، مواد خوراکی در این منطقه نمی شود و سیل عظیم کاروان ها همواره در حال ارسال است.

 

وی تصریح کرد: آنچه را که در درازمدت باید به فکر آن بود اسکان این افراد است، اکنون با توجه به شرایط جوی باید به سمت بازسازی های اساسی حرکت کنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با توجه به شرایط موجود برای فراهم کردن زیر ساخت می طلبد مردم به سمت کمک های نقدی بروند تا کنون همیاری های خوبی را از سوی مردم خود بودیم که این همت زمان دفاع مقدس را تداعی می کند.

 

وی افزود: مردم این منطقه معتقد هستند بعد از بازسازی اسم منطقه را گلستان خواهیم گذاشت.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: فراهم بودن امکانات زیر ساختی و زمین‌های حاصلخیز موجب رغبت اهالی به زندگی در این روستا شده است.
مرادی همچنین از اجرای طرح هادی در ۳۷۱ روستا با اعتبار ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته وی، از ۸۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ۵۶ درصد مقاوم سازی شده است.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است