Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@02:42:55 GMT

بازی سختی برابر سپیدرود داریم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۶۸۸۸

بازی سختی برابر سپیدرود داریم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ امیر قلعه نویی عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: سپیدرود در زمین خود بازی های خوبی را انجام داده و بازی با این تیم مشکل است.

وی افزود: سپیدرود یکی از تیم های خوب لیگ برتر محسوب می شود و تماشاگران متعصبی هم دارد ولی با توجه به شرایط جدول ، ما برای پیروزی به رشت آمده ایم و امیدوارم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قلعه نویی بیان کرد: رشت و گیلان جزو شهر و استان هایی هستند که در فرهنگ ما تاثیر داشته و تماشاگران متعصب و خونگرمی دارند.

وی اضافه کرد: به تیم خود ذوب آهن نیز امیدوارم چون تاکنون بازی های خوبی را انجام داده ایم اما گل‌های بدی را هم دریافت کرده ایم.

** سرمربی سپیدرود: ذوب آهن در ضدحملات خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در این نشست خبری با بیان اینکه ذوب آهن در ضد حملات بسیار خطرناک است، گفت: روز سختی را مقابل این تیم، پیش رو داریم.

علی نظرمحمدی اظهار کرد: ذوب آهن، تیمی بسیار هوشمند است که از خط تهاجمی خوبی نیز تشکیل شده و خط دفاعی ما روز سختی را برابر این تیم پیش رو دارد.

وی ادامه داد: البته با توجه به شرایط جدول و رسیدن به نیمه اول، ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.
سرمربی سپیدرود رشت بیان کرد: امیدوارم که با حمایت تماشاگران و طرفداران خود و همچنین تلاش بازیکنان ، بتوانیم ذوب آهن را شکست دهیم.

نظرمحمدی اضافه کرد: در بازی برابر ذوب آهن اصفهان، حسین ابراهیمی و محمد نزهتی را در اختیار نداریم که غیبت این دو بازیکن، تاثیرگذار است و ما را دچار مشکل خواهد کرد‌ اما با جوانانی که چشم امید سپیدرود هستند و با حمایت تماشاگران، ذوب آهن را شکست خواهیم داد‌.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر فردا (دوشنبه) در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند. تا پایان هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، تیم ذوب آهن با کسب 13 امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی