Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هانی نوروزی در یک پست اینستاگرامی نوشت: دوباره ۲۸ آبان شد و من باید تولدم رو با دوستانم جشن بگیرم اما وقتی بچه های استان کرمانشاه به خاطر زلزله دل شون شکسته، من هم از جشن گرفتن گذشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شهادت امام رضا (ع) هم امسال با تولد من توی یک روز افتاده و به همین خاطر امسال هیچ جشنی برگزار نمی کنم.
به جای این جشن و گرفتن کادو، می خوام یه هدیه بزرگ به دوستانم توی کرمانشاه بدم و پیراهنی رو که پدرم می پوشید و وقتی گل می زد، به دوربین ها نشون می داد به مزایده بگذارم. روی اون پیراهن نام امام رضا (ع) هم نوشته شده که ارزشش رو بیشتر می کنه. این بهترین یادگاری از پدرم بود چون هر وقت برای پرسپولیس گل می زد، با افتخار این پیراهن رو به هواداران نشون می داد. من هم با عشق زیادی این هدیه گرانبها رو به مزایده می گذارم و می دونم با این کار، روح پدرم شاد میشه. امیدوارم در این کار خیر، همه شما سهیم باشید و من رو در این راه کمک کنید تا بتونیم دل مردم کرمانشاه رو شاد کنیم.
برای شرکت در مزایده لطفا در دایرکت برای ادمین صفحه من پیام بگذارید.
فرزند کاپیتان نوروزی با این متن که همراه یک ویدئوی کوتاه منتشر شد، نشان داد قلب بزرگ و روح بخشنده ای دارد. امیدواریم خیرین کشور نیز از این رفتار خیرخواهانه هانی حمایت کنند تا یک اتفاق بزرگ برای کمک به زلزله زده های غرب کشور رقم بخورد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری