Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون قضائی گفت: ما در قانون مبارزه با مواد مخدر نیز اعلام کردیم که باید با سران قاچاقچیان اصلی مواد مخدر مبارزه کرد نه با حاملان جزء. حجت‌الاسلام حسن نوروزی، عضو هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کشف محموله عظیم کالای قاچاق توسط وزارت اطلاعات طی روزهای اخیر اظهار داشت: کشف محموله کالای قاچاق بیانگر صحت صحبت‌ها و تحقیق و تفحصی است که هیئت مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس از سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: تمام حرف ما این بود که در حالی که هزاران کانتینر به راحتی در کشور کالای قاچاق وارد می‌کنند ما به دنبال تعدادی کوله بر و چند دله قاچاق نیستیم چراکه کالای قاچاقی اعلامی در روزهای اخیر بیانگر این است که شبکه‌های مافیایی در پشت صحنه وجود داشته و این تخلفات را انجام می‌دهند. 
نوروزی تصریح کرد: ما در قانون مبارزه با مواد مخدر نیز اعلام کردیم که باید با سران قاچاقچیان اصلی مواد مخدر مبارزه کرد نه با حاملان جزء. در موضوع قاچاق کالا و ارز نیز بر این باور هستیم که باید با سران قاچاق مبارزه کرد قطعا اگر سران قاچاق دولتی و ذی نفوذ در دولت نباشند نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند. 
نوروزی در واکنش به اظهارات کرباسیان، وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه کالاهای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور نمی‌شوند، گفت: احتمالا از آنجایی که کرباسیان پیشتر ریاست کمرگ را برعهده داشته چنین صحبتی مطرح کرده تا خود را تبرئه کند، اما وی باید بداند که چشم‌های تیزبین این موضوعات را می‌بینند و متوجه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل