Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جمع آوری اقلام کمکهای مردمی در قرارگاه جهادی امام رضا گفت: یک آشپزخانه در منطقه ازگله برپا شده که هروعده غذایی حدود هزار وعده غذا به زلزله‌زدگان توزیع می‌کند. سید محمد علی سبحانی مسئول جمع آوری اقلام کمکهای مردمی در قرارگاه جهادی امام رضا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرامون میزان ورودی کمهایی که به این قرارگاه رسیده است گفت: تا تاریخ ۲۸ آبان ماه اقلام زیادی من جمله اقلام مربوط به اسکان و بهداشت، پوشاک و گرمایش، لوازم بهداشتی، موادغذایی و لوازم منزل و گرمایشی از طرف مردم به قرارگاه امام رضا اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: گسترده‌ترین اقلامی که تابحال از کمکهای مردمی جمع آوری شده شامل موارد بهداشتی مثل: دستمال کاغذی، پوشک بچه و پد بهداشتی بوده است که از این موارد حدود ۶۴۰۰ پد بهداشتی، ۱۰۴۷ پوشک بچه و ۲۳۱۵ دستمال کاغذی ورودی داشته است.


مسئول جمع آوری کمکهای مردمی با اشاره به اینکه در زمینه پوشاک نیز مردم استقبال خوبی نشان داده اند گفت: حدود ۸۳۹۲ لباس بچه‌گانه، ۴۸۶۱ لباس مردانه، ۷۹۳۳ لباس زنانه، ۱۴۴۱ شلوار زنانه، ۱۸۸۵ شلوار مردانه و تعداد زیادی کلاه و شال گردن و جوراب جمع آوری شده است.

پتو و بالش و تشک حدودو ۳۸۵۴ عدد ورودی داشته‌ایم که به عنوان وسیله گرمایشی برای فصل مردم اهدا کرده‌اند.


وی افزود: حدود ۱۰۰ عدد چادر و ۱۰۰ عدد کیسه خواب به قرارگاه اهدا شده که درکل از میان تمام اقلام اهدایی می‌توان گفت: بیشترین تأکید روی آب و نان و لباس گرم بوده است.


سبحانی همچنین در مورد توزیع غذای گرم و نان در میان زلزله زدگان توضیح داد: یک آشپزخانه در منطقه ازگله توسط قرارگاه امام رضا برپا شده که وظیفه پخت نان و غذا را برعهده دارد. این آشپزخانه در هروعده غذایی حدود هزار وعده غذا به زلزله زدگان توزیع می‌کند.


وی ادامه داد: در حال حاضر در سه منطقه از کرمانشاه مستقر هستیم، من جمله: ازگله، سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب که اقلام حمع آوری شده را به آنجا می‌فرستیم که در آنجا هم دپو و هم توزیع می‌شود.


این مسئول جمع آوری اقلام کمکهای مردمی با اشاره به فضای خوبی که در کمک رسانی‌های مردمی ایجاد شده گفت: در این دوهفته اول به لطف الهی فضای کمک رسانی خوبی بحاکم شده که باید استمرار پیدا کند ومداومت داشته باشد، چرا که این کمک‌ها بالاخص پوشاک و مواد غذایی باید هفته‌ای یکبار شارژ شوند.


وی افزود: مسئله حائز اهمیت دیگری که وجود دارد این است که مردم به سمت کمکهای نقدی بروند و از ظرفی نیز فاز بعدی فعالیتهای ما این است که از اسکان اضطراری به سمت اسکان موقت و کانکس برویم و باید کانکس خریداری کنیم، ولی لازمه همه این‌ها کمکهای نقدی است چرا که این کانکس‌ها خود هزینه دارد و در حال حاضر نیز در حال آماده سازی کانکس‌ها در چند روستا هستیم.

سبحانی تصریح کرد: فاز بعدی فعالیتهای ما اسکان دائمی برای زلزله‌زدگان است که تصمیم داریم عید امسال به کرمانشاه برویم و به ساخت روستا‌ها اهتمام بورزیم، اما همه این‌ها هزینه بر است و نیازمند کمکهای نقدی مردم می‌باشد. گزارش تصویری مرتبط را اینجا تماشا کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا

در ادامه اقدامات رژیم تل آویو علیه آژنس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) این رژیم قصد دارد مانع ورود کمیسر کل آنروا به فلسطین اشغالی شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که «موشه آربل»، وزیر امور داخلی کابینه نتانیاهو قصد دارد تا از اعطای ویزا به «فیلیپه لازارینی»، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) برای سفر به سرزمین‌های اشغالی خودداری کند.

واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزهشکست رژیم صهیونیستی در اجماع سازی علیه آژانس امدادرسانی آنروا

 فیلیپ لازارینی، دو هفته پیش گفته بود که یک «تلاش بدخواهانه» برای پایان دادن به عملیات این آژانس در غزه وجود دارد.

لازارینی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها پیامدهای جدی برای صلح و امنیت بین المللی خواهد داشت، گفت: «اسرائیل به دنبال پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است و بارها درخواست برای ارسال کمک به شمال نوار غزه را رد کرده است».

آنروا بزرگ‌ترین بازوی سازمان ملل برای کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان به حساب می‌آید که در حوزه‌هایی نظیر ساخت و اداره مدارس، مراکز درمانی و سکونت‌گاه برای پناهجویان فعال است. شمار کارکنان این آژانس امروزه از 13 هزار نفر فراتر رفته و در حال حاضر هنوز حدود 3 هزار نفر از آنان در داخل نوار غزه به کمک‌رسانی مشغول هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا