Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای آسفالت جاده ارکان بجنورد آغاز شده است گفت: باند رفت این جاده این هفته به بهره برداری می رسد.

یزدان عنبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون باند رفت این مسیر چهار کیلومتری در حال آسفالت است و اجرای آن پیشرفت قابل توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به دستور استاندار و اهمیت و ضرورت تکمیل و بهره ‌برداری از محور جاده ارکان بر اساس برنامه ریزی انجام شده، باند رفت این مسیر از سه راهی ارکان تا بیمارستان امام حسن(ع) در این هفته تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.
وی گفت: این مسیر به لحاظ قرار گرفتن چند مرکز دانشگاهی، بیمارستان امام حسن(ع)، نمایشگاه بین المللی، سیلو و سایر مراکز، یکی از مسیر های پر تردد است و البته اکنون نیاز است تا ایمنی تردد ها در این محور ارتقا یابد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این مسیر با مشخصات بزرگراه به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک خواهد رفت.
پیش از این، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفته بود: اجرای پروژه راهسازی محور سایت اداری در تخته ارکان بجنورد در سال 93 آغاز شد و تاکنون 15 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
علیرضا مصطفی زاده بورا با اشاره به اینکه اجرای این طرح یکی از اولویت دار ترین پروژه های راهسازی است اظهار کرد: گذر خط آب از عرض جاده، عبور خط گاز، وجود تاسیسات برق از جمله موانع در این زمینه است.
وی افزود: محور ارتباطی بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد در سایت تخته ارکان به طول چهار و نیم کیلومتر در 2 باند مجزا با چهار خط عبور و عرض سواره 11 متر در حال انجام است که تا به حال با مشکلات متعدد روبرو بوده است.
مصطفی زاده بورا گفت: از عمده مشکلات وجود تاسیسات برق، گاز، فیبر نوری و آب و فاضلاب در محدوده پروژه است که بخشی از آن در حال جابجایی است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه کمبود منابع مالی پروژه از دیگر مشکلات اجرای پروژه است تصریح کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، تکمیل پروژه راهسازی جاده ارکان در بجنورد 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد