Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@21:34:41 GMT

اجرای هشت طرح ورزشی در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۰۵۲۰۶

اجرای هشت طرح ورزشی در گچساران

هشت طرح ورزشی در مناطق مختلف شهرستان گچساران با اعتبار ۸۹ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت:  سالن ورزشی بابا کلان، زمین ساحلی محله لبنان، پارک آبی شهدای نفت، زمین چمن در روستاهای پشت کوه و جهاد آباد، ۲ سالن چند منظوره در روستاهای سراب ننیز، ناصرآباد و ساخت یک باب استخر بانوان در شهر دوگنبدان از مهمترین طرح‌های در دست اجرای این اداره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدون عبدالخانی افزود: ۵۲ میلیارد ریال اعتبار از محل هدایای وزارت نفت برای اجرای زیر ساخت‌های ورزشی بانوان در این شهرستان است.
وی ادامه داد: این اعتبار برای ساخت ۲ سالن چند منظوره در روستاهای سراب ننیز، ناصرآباد و ساخت یک باب استخر بانوان در شهر دوگنبدان در نظر گرفته شده است.
عبدالخانی با بیان اینکه ساخت استخر بانوان با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال و پیشرفت کاری ۲۰ درصد هم اکنون در دست اجرا است ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است.
رئیس ورزش و جوانان گچساران افزود: طرح سالن چند منظوره در روستاهای سراب ننیز و ناصرآباد نیز با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
عبدالخانی گفت: طرح تکمیل مجموعه ورزشی تختی، مجموعه های ۳ و ۴ دوگنبدان درحال حاضربه دلیل نبود اعتبارات غیر فعال است.
وی میانگین پیشرفت کاری طرح‌های غیر فعال را ۲۰ تا ۶۵ درصد اعلام کرد و ادامه داد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال گذشته به این تعداد طرح اختصاص یافت که از این مقدار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جذب شد.
عبدالخانی با بیان اینکه ۱۵ هزار ورزشکار ساماندهی شده در گچساران وجود دارد که از این تعداد هزار و ۶۵ نفر زن هستند اضافه کرد:درحال حاضر  ۳۶ هیات ورزشی فعال در شهرستان گچساران وجود دارد.
گچساران از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیش از ۱۱۹ هزار نفر جمعیت و ۶۸۳٫۴ کیلومترمربع مساحت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه