Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کوار گفت:بعداز پیگیری های مستمر و بی وقفه طی چند روز آینده معوقه حقوق کارگران فضای سبز و خدمات شهرداری این شهر پرداخت خواهد شد.

سید حجت حسینی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق قراردی که بین شهرداری و شرکت های حاضر در کوار تهیه و تنظیم شده کارها و خدمات بصورت حجمی به این پرسنل واگذار شده و آنها پرسنل شرکت محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه شرکت های خدماتی در کوار ضمانت نامه بانکی ندارند،توانایی عمل به تعهدات خود را ندارند بنابراین وجود این معضل موجب شده تا پرداخت حقوق گارگران با تاخیر مواجه شود.
حسینی اظهار کرد: یکی از دلایل عدم پرداخت حقوق کارگران فضای سبز این است که با علم به اینکه شرکت آنها ضمانت نامه بانکی نداشته اما در دوران مدیریت قبل به آنها کارتحویل شده است بنابراین تعهد داده اند تا چند روز آتی ضمانت نامه بانکی را تهیه کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری به تعهدات خود عمل کرده بیان داشت: شرکت هایی که خواستار خدمات رسانی هستند باید قبل از هرگونه پرداخت از طرف شهرداری بتوانند بدون کمک ازاین مجموعه توانایی پرداخت دو ماه حقوق پرسنل خود را داشته باشند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان کوار افزود: طبق رایزنی های چند روز اخیر از پیمانکار فضای سبز خدمات دو روز مهلت و فرجه داده ایم تا به تمام تعهدات خود مبنی بر پرداخت حقوق کارگران اقدام کند در غیر اینصورت قرارداد آنها فسخ خواهد شد.
وی بیان کرد: تعداد 70نفر در فضای سبز و خدمات، حقوقشان از دوتا سه ماه معوق مانده که یکی از شرکت ها در صورت آوردن ضمانت نامه بانکی چند روزآینده دو حقوق دریافت می کنند.
شهرستان کوار در فاصله 50 کیلومتری جنوب غربی شیراز قراردارد.
خبرنگار: علی مختاری ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری