Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر از آغاز طرح ضربتی جمع آوری سگ های ولگرد خبر داد و گفت: تاکنون 36 قلاده سگ ولگرد از از سطح شهر باقرشهر زنده گیری و جمع آوری شدند.

عبدالله عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ازدیاد بی سابقه جمعیت سگ های ولگرد در حاشیه باقرشهر موجب سلب آسایش شهروندان شده که شهرداری برای حفظ امنیت شهروندان و بهبود وضعیت محلات اقدام به اجرای طرح جمع آوری آنها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: طرح ضربتی جمع آوری سگ های ولگرد به صورت مستمر تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق و محله های این شهر نیز اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: در بلوار شهید مددی 12 قلاده ، بوستان عطر سیب 3 قلاده ، شهرک ارغوان 11 قلاده ، خیابان سی متری امام خمینی (ره) 2 قلاده ، میدان ولایت 2 قلاده تا کنون زنده گیری و جمع آوری شده و6 قلاده نیز با توجه بیمارهای مزمن و لاعلاج معدوم شده است.
عباسی گفت: این طرح تا پایان جمع آوری تمامی سگ های ولگرد در این منطقه ادامه دارد.
باقرشهر با مساحت 55 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 59 هزارنفر در 13 کیلومتری جنوب شهرستان ری قرار دارد.
6003
انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان