Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه، مدیرکل دفتر صنایع معدنی غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری جلسه با تشکل‌ها برای تامین مصالح ساختمانی جهت بازسازی مناطق آسیب دیده از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد.

سیف‌الله امیری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت بابت ضایعه اتفاق افتاده در کرمانشاه و سرپل ذهاب، از تصمیم اتخاذ شده جهت بازسازی مناطق آسیب دیده خبر داد و اظهار کرد: بنا بر تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار شده که در یک اقدام منسجم کمکی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای بازسازی مناطق آسیب دیده صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به حضوری که در مناطق آسیب دیده داشتم و گزارشاتی که از آنجا رسیده، با توجه به سیل کمک‌های مردمی به نظر می‌رسد که کمک‌ها را باید وارد فاز جدیدی کرد، چرا که اکنون به جای تامین مایحتاج و ملزومات ضروری حادثه‌دیدگان باید به فکر بازسازی زیرساخت‌ها بود.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقداماتی که در این زمینه صورت خواهد گرفت، گفت: فردا (سه شنبه) در دفتر معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت جلسه‌ای با انجمن‌های معدنی و صنعتی که می‌توانند کمک‌های خود را در زمینه ساخت و ساز به زلزله‌زدگان کرمانشاه ارائه کنند، برگزار می‌کنیم تا چند و چون این کمک‌رسانی مشخص شود و از طریق سازمان‌های استانی در اختیار مناطق قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم