Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان پلمپ ساختمان این باشگاه در روز بازی با استقلال را بی ارتباط با تغییر نام تیم نمی داند.

به گزارش قدس آنلاین، علی عباسی درباره دلیل پلمپ شدن ساختمان باشگاه سیاه جامگان گفت: دقیقا نمی دانم علت پلمپ شدن ساختمان چیست ولی فکر می کنم با مجوز کمیسیون ماده 5 و تغییر نام باشگاه بی ارتباط نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته به ما نامه ای زدند که باید نام تیم تغییر کند و ما هم اعلام کردیم امکانش نیست. حتی قرار بود این مشکل با «ریش سفیدی» حل شود که نشد. حالا در روز بازی با استقلال ساختمان را پلمپ کرده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در هتل تیم و کنار بازیکنان هستم و داریم پیگیری می کنیم تا این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان درباره احتمال لغو بازی با استقلال به خاطر وجود کارت بازی بازیکنان در داخل ساختمان باشگاه، تاکید کرد: فکر نمی‌کنم بازی لغو شود. به هر حال هر طور شده کارت ها را از ساختمان بر می داریم. کارتها داخل گاوصندوق داخل باشگاه است که یادمان رفت آنرا برداریم.

عباسی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد بدون کارت با استقلال بازی کنید؟ گفت: باید ببینیم چه می شود. در این ارتباط می توانید با سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ صحبت کنید.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در دقایق پایانی بازی استقلال و ذوب آهن با واکنشی فوق‌العاده آبی‌ها را در جریان مسابقه نگه داشت و فرصت این را در اختیار هم تیمی‌هایش قرار داد تا برای گل پیروزی تلاش کنند.

روی ضدحمله تیم ذوب آهن و نفوذ سریع از سمت راست گریگول چابرادزه صاحب توپ شد و با دید خوبی که داشت پاس سریعی را برای سمت مقابل ارسال کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی سریع و به موقع توپ را از مقابل مهاجم ذوب آهن دفع کرد و موقعیت جدی از ذوبی‌ها گرفته شد، بعد از این صحنه سکوهای آزادی منفجر شد و استقلالی‌ها جان تازه‌ای گرفتند و برای حملات بعدی با انرژی بیشتری به سمت دروازه ذوب آهن حرکت کردند.

بازیکنان ذوب آهن در این مسابقه طرح و برنامه خاصی برای ضدحملات داشتند و روی سرعت بازیکنانشان حساب باز کرده بودند و در اکثر صحنه‌ها پوشش لازم توسط مدافعان استقلال انجام می‌شد و در صحنه‌ای که دفاع استقلال جا ماند، نوبت به درخشش گلرشان رسید و روی بازی‌خوانی خوب حسینی دروازه این تیم بسته ماند.

حسینی در این مسابقه خیلی زود گل دریافت کرد و نتوانست دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه‌دارد اما در ادامه مسابقه به خوبی خط دفاعی این تیم را رهبری کرد و علاوه بر عملکرد خوب داخل زمین بازیکنان این تیم را از لحاظ روحی روانی در شرایط مساعدی قرار داد و اجازه نداد تا روند بازی از دست آنها خارج شود.

استقلال چند دقیقه پس از سوپر واکنش حسینی به گل برتری دست پیدا کرد و خوشحالی جالب کاپیتان استقلال به سمت هواداران استقلال یکی از صحنه‌های جالب مسابقه بود که هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد.

دیگر خبرها

  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت