Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: با فراخوان کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از موکب‌ها جهت یاری رساندن به هموطنان زلزله زده، خادمان این مواکب بلافاصله از شلمچه، چذابه و مسیر پیاده روی اربعین به مناطق بحرانی شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون13 موکب از شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، گتوند، امیدیه، دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان در کرمانشاه مستقر شده‌اند.

وی با تشکر از حمایت‌های مردمی و هیات‌های مذهبی از پشتیبانی موکب‌های اربعین افزود: با همت مردم و موکب‌های استان خوزستان تاکنون 7تریلر آب بسته‌بندی- 18هزارو500قرص نان، 25تن آرد- 300هزار قوطی کنسرو، 3هزارتخته پتو، 20 تن برنج و حبوبات، 3تن اقلام بهداشتی ارسال شده است.

موسوی با بیان اینکه 100خادم برای فعالیت در موکب‌ها به کرمانشاه اعزام شده اند، تصریح کرد: موکب‌های خوزستانی مستقر در مناطق زلزله زده روزانه برای 10هزار نفر غذای گرم طبخ و توزیع می‌کنند همچنین برای 2000 نفر موکب اسکان برپا شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده موکب‌ها به مدت 10روز خدمات رسانی انجام دهند، افزود: به تازگی موکبی هم از شهرستان کارون با محموله‌ای به ارزش 12میلیون تومان شامل کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، خرما، برنج و البسه گرم عازم منطقه شده است.

انتهای پیام/

فعالیت 13موکب استان خوزستان در مناطق زلزله زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان خوزستان وجود خواهد داشت.

وی افزود: امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی،‌ مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود. تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: در این ایام، استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۴.۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان