Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص ۵ میلیارد تومان برای مطالعه امکان‌سنجی تامین پایدار خوراک پالایشگاه فجر جم خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد سعیدی کیا در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت‌ ملی نفت و شرکت انرژی گستر سینا (بنیاد مستضعفان) در زمینه بررسی و مطالعه امکان‌سنجی تامین پایدار خوراک پالایشگاه فجر جم گفت: این پروژه کار خوبی است که در صورت موفقیت به اقتصاد مقاومتی نزدیک می شود و منافعی برای هر دو بخش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهمنامه بررسی می کنیم که  گازهای موجود پالایشگاه جم جداسازی اتان از متان تا چه حدی امکانپذیر است و خوراک کافی برای پروژه بعدی که توجیه اقتصادی نیز داشته باشد، تامین می شود یا خیر.

وی افزود: طبق پیش بینی ها خوراک مورد نیاز پالایشگاه کافی نیست و باید از مخازن و منابع دیگر اضافه شود و این موضوع در حال بررسی است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه برای انجام مطالعه ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با مشارکت مشاور خارجی و داخلی مورد تایید وزارت نفت، قرارداد بسته می شود که کار مطالعه را انجام دهند و اگر به نتیجه رسید و طرح مفهومی توسط وزارت نفت تایید شد قرارداد بعدی بسته می شود و اگر خوراک کافی وجود نداشته باشد طرح دنبال نمی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۰۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، گفت: یک کارخانه خوراک دام و طیور به علت وجود ذرت آلوده به سم قارچ کش در انبار مواد اولیه با شکایت دامپزشکی و صدورحکم قضایی پلمب شد.

 دکتر برات الله زیدآبادی افزود:در راستای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور و با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی، مواد اولیه و محصولات تولیدی کارخانجات خوراک دام و طیور زیر نظر مستقیم کارشناسان شبکه دامپزشکی سبزوار قرار دارند.

وی گفت: در بازدید‌های انجام شده از یک کارخانه خوراک دام و طیور، حدود ۱۵ تن محموله ذرت آلوده به سم قارچ کش (توبوکونازول) کشف و ضبط شد.

دکتر برات الله زیدآبادی، افزود: بنابر شکایت شبکه دامپزشکی، پرونده فرد خاطی که مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی می‌باشد به مراجع قضایی ارسال شد و با عنایت به سوابق قبلی کارخانه مذکور، حسب دستور دادستان شهرستان و دادیار شعبه اول دادسرای سبزوار، حکم پلمب صادر و کارخانه خوراک دام و طیور متخلف، توسط پلیس اماکن و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار پلمب شد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه